JAWATAN KOSONG DI MAJLIS DAERAH ROMPIN (MDR)

Terbuka kepada semua warganegara Malaysia. Keutamaan kepada rakyat negeri Pahang Darul Makmur.

Jawatan:
-Pembantu Teknik (J29)
-Penolong Juruadit (W27)
-Penolong Pegawai Penguatkuasa (N27)
-Juruteknik Komputer (FT17)
-Juruteknik Landskap (J17)
-Pembantu Tadbir Operasi (N17)
-Pembantu Tadbir Kewangan (W17)
-Pembantu Penilaian (W17)

Beli Borang Permohonan MDR/R/1 berharga RM2.00 di pejabat atau melalui pos kepada:

JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN,
MAJLIS DAERAH ROMPIN,
28800 KUALA ROMPIN,
PAHANG DARUL MAKMUR.

* Borang internet tidak disediakan. Pemohon perlu membeli borang. Pembelian melalui pos, sertakan wang pos RM2.00 dan sampul surat bersetem & beralamat sendiri.

Tarikh Tutup: 30 Jun 2008 JAWATAN KOSONG DI MAJLIS DAERAH ROMPIN (MDR)

4 comments.. read them below or add one

sliver sliver 08 April, 2009
nak try mintak laa xtahan keje 7e penat rehat sejam pon xde
sliver sliver 09 April, 2009
lee taun 2008 rupenye 2009 xde ke???
farah farah 29 March, 2010
majlis perbandaran rompin nie x nak kuar kan lagi ke jawatan kosong
x kan tahun 2008 je kot skunk dah tahun 2010 dah pun....dah 2 tahun tue mase berlalu
jahak jahak 20 April, 2011
la nape la xupdated2 lg... confius la gni... dh thun 2011 ni la nape lame sgt dh lepsnye...

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

SMART WALLET

Untuk mendapatkan SMART WALLET yang menawan ini. WhatsApp "SMART WALLET" ke: 0139790000

lihat tawaran lebih lanjut

Tawaran Istimewa E-Book

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan lebih 1,000 buah Koleksi E-book pelbagai topik dengan hanya RM20.00 sahaja. WhatsApp "E-BOOK RM20" ke: 0139790000

lihat tawaran

Ingin Kurangkan Bil Elektrik?

Jika bil elektrik anda tinggi setiap bulan, apa kata cuba pasang alat penjimat elektrik di rumah anda. Promosi terkini hanya RM60 poslaju percuma. WhatsApp / Telegram "JIMAT ELEKTRIK" ke: 0139790000