Top Ad 728x90

JAWATAN KOSONG DI MAJLIS DAERAH TAMPIN (MDT)

Terbuka kepada semua warganegara Malaysia. Keutamaan kepada rakyat Negeri Sembilan Darul Khusus.

Jawatan:
-Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran (U29)

Borang Permohonan secara percuma boleh diperolehi di pejabat MDT atau melalui pos kepada:

MAJLIS DAERAH TAMPIN,
73000 TAMPIN,
NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS.

* Borang internet tidak disediakan. Jika melalui pos, sertakan sampul surat bersetem & beralamat sendiri.

Tarikh Tutup: 16 Jun 2008

5 Comment:

  1. salam ......saya easwary ingin memohon di majlis daerah kalau ada kekosongan.saya dari padapada tampin .umur 30tahun.ini no tel saya kepada tuan /puan kalau ada kekosongan 014-6397976....sekian terima kasih

    BalasPadam
  2. salam satu malaysia.... saya sathiskumar dari tampin.ingin meminta mohon kerja di majlis daerah tampin dan juga mempunyai diploma. tuan puan diminta hubungi saya secepat mungkin. no panggilan saya 0136663051,sekian terima kasih.

    BalasPadam
  3. salam satu malaysia..... saya Sathiskumar dari Tampin,ingin meminta kerja di Majlis Daerah Tampin penolong pegawai persekitaran (u29).Saya belajar dalam bidang Diploma. Tuan/Puan harap hubungi saya nombor tel=0136663051. sekian sahaja.

    BalasPadam
  4. Salam 1 Malaysia.....Saya Chew Chia Ning, ingin meminta kerja di Majlis Daerah Tampin dan saya belajar dalam bidang Diploma IT. Kalau ada kekosongan kerja, minta tuan/puan dapat menghubungi saya dengan melalui no.tel saya 0162586931 atau email saya:chewjacryn@gmail.com

    BalasPadam
  5. Salam .. saya nuridayah bt jamaludin .. berumur 22 tahun ... saya mempunyai diploma dalam pengurusan... jika ada kekosongan diminta untuk menghubungi saya di 012-9359483 .. terima kasih ..

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90