Top Ad 728x90

Produk terapi Al Jabbar bantu sembuh penyakit

AL-JABBAR Healthcare Sdn Bhd, anak syarikat Al Jabbar Group yang ditubuhkan dua tahun lalu memperkenalkan produk mesin terapi medan elektrik statik Dr Jism, penapis air beralkali Dr Jabbar, mesin urut kaki refleksologi dan juga pembersih udara ‘Air Purifier.

Dr Jism, mesin terapi medan elektrik statik didakwa mampu memecahkan lemak di dalam salur darah. Mempunyai kepelbagaian fungsi, iaitu voltan tinggi, voltan negatif, tenaga gelombang ringan, voltan rendah dan pengionan negatif.

Ketua Pegawai Operasi Al- Jabbar Healthcare, Burhanuddin Hussin, mendakwa Dr Jism boleh membantu merawat penyakit seperti lemah syahwat, darah tinggi, kencing manis, strok, gout, batu karang, asma, Parkinson, tekanan, senggugut, haid tidak teratur, penuaan dan lemah sendi.

Katanya, rawatan terapi medan elektrik statik pada asasnya menggunakan getaran elektrik bagi melancarkan serta memecahkan lemak dalam pembuluh darah.

Sistem Penapisan Water Pro yang berasaskan teknologi nano mempunyai tahap kealkalian yang tinggi iaitu pH 7.9. Sistem enam penapis menggunakan teknologi Jepun dan Korea Selatan itu didakwa berupaya menyahkan toksin, kotoran dan pelbagai bahan cemar kimia.

Selain itu, Al-Jabbar Healthcare juga mengeluarkan produk pembersih udara yang mampu membebaskan ion negatif bagi meneutralkan kandungan ion positif yang menjadi punca stres dan kemurungan.

Mesin urut kaki refleksologinya pula berupaya merangsang zon reflek, sistem saraf, titik akupuntur, otot serta saluran darah. Ia mampu memperbaiki perjalanan darah dan meningkatkan sistem imunisasi badan.

Kini, Al-Jabbar Healthcare menjalin kerjasama dengan koperasi di Malaysia.

Al-Jabbar juga memberi peluang kepada mereka yang ingin menjana ekonomi dengan menjadi pengedar kepada produk keluaran Al-Jabbar Healthcare.

Seorang pengguna mesin Dr Jism, Juned Mustafa yang menghidap penyakit Parkinson sejak tujuh tahun lalu mendakwa sejak menggunakan mesin itu penyakitnya berjaya disembuhkan.

“Dulu tangan saya sering menggeletar. Badan saya sering sakit, lenguh, pening dan berjalan terlalu perlahan.

“Tetapi sejak menggunakan mesin ini, saya dapat tidur dengan nyenyak. Boleh berjalan dengan pantas tanpa menggunakan tongkat, sengal serta lenguh badan juga semakin berkurangan,” katanya.

Bagi yang ingin mencuba produk keluaran Al-Jabbar Healthcare atau ingin menjadi pengedar, boleh ke No 12, Jalan Prima Saujana 1/1A, Taman Prima Saujana, Seksyen 1, 43000 Kajang, Selangor atau hubungi 03-87379476/03-87346372 atau 012-2475922 atau layari www.aljabbar.com.my untuk maklumat lanjut.

3 Comment:

  1. Saya ada byk unit Penapis Air Bio Aura NEW nak jual murah.Stok saya dan member2 yg masuk bisnes MLM Hai-o tp tak dpt cari downline.skrg amat perlukan duit sbb dah berenti main MLM ni dan ingin buat bisnes lain

    JUALAN RUGI BESAR...RUGI 21K!!!!!

    NEW STOK DARI STOKIS HAI-O!!!!

    Harga RM 500 shj

    harga asal RM 2080

    Berminat call/sms 019-4728996 (cikgu wan)

    *Barang baru dari stokis full box dan original
    *Warranty 1 tahun drp Hai-O marketing (ada warranty card)
    *penghantaran dan pemasangan percuma utk lembah klang_luar pos laju
    *saya agen dan pengedar berdaftar dgn hai-o

    BalasPadam
  2. muhd firdaus b mohd ali
    saya ingin menjual alat terapi seperti dr.jism tp jenama lain(THE ONE)
    perlukan duit untuk membiayai kos perubatan ayah saya
    harga RM12000
    harga asal RM20000

    BalasPadam
  3. Akum...

    Harga Runtuh

    Sbg Pengedar Sah Produk Al-Jabbar saya bawakan satu lagi produk terbaru dgn harga DIJAMIN TERMURAH dan berjenama yang dikenali ramai.

    ##WATER DISPENSER DR.JABBAR##

    Harga Pasaran RM 1299


    Harga Pengenalan:

    RM 799 sahaja

    UNIT TERHAD!!!!!

    TERMURAH !!!

    HANTAR BARANG DULU BARU BAYAR!!


    **Terbaru dgn Design Terkini sesuai utk rumah & pejabat
    **Dwi Fungsi air panas dan air sejuk HOT & COLD
    **Direct pipe in ke paip anda
    ** 4 Filter utk fungsi tapisan terbaik
    **Air Beralkali dan tinggi PH antara 8-8.5 (akn diuji jika diminta)
    **Warranty 1 tahun

    FREE Htr dan pasang
    FREE pos laju_Sampai brg puas hati BARU BAYAR!!
    FREE servis berkala utk kos buruh
    FREE Pemanggang ajaib berjenama

    Call@Sms@Wattsapp 019-4728996 (Cikgu Wan)

    * Pemasangan untuk lembah klang
    * kwsn lain sabah dan sarawak pos laju free


    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90