Top Ad 728x90

, ,

Kajiselidik - Apa kriteria jejaka 'cool'?

Apakah yang menjadikan lelaki kini 'cool'? Paras rupanya, gajetnya atau adakah pakej secara keseluruhan?

Brylcreem, jenama nombor satu produk penjagaan lelaki menyelami topik ini menerusi kaji selidik unik bersama Harian Metro.


Jejaka 'cool' masa kini. Apa kata anda?

Ini adalah tinjauan kajian secara on-line menerusi salah satu laman web utama di negara ini, www.hmetro.com.my/bcreemsurvey.

Kajian yang dibuka kepada semua rakyat Malaysia ini mempelawa peserta menjawab satu siri soalan mudah mengenai pendapat dan pandangan mereka mengenai faktor yang menjadikan jejaka kini 'cool'.

Pengarah Pemasaran Sara Lee Malaysia, Low Chooi Hoon, berkata sebagai peneraju jenama produk penjagaan lelaki, pihaknya sentiasa mahu memahami jejaka di negara ini dengan lebih terperinci, khususnya faktor yang menjadikan mereka lebih 'cool'.

"Dalam kaji selidik ini, kami inginkan pandangan anda, baik pembaca lelaki atau wanita apa yang 'cool' masa kini amat dinamik dan boleh diselami dari pelbagai perspektif," katanya.

Kajian unik Brylcreem dan Harian Metro ini kini boleh didapati secara online.

Seramai 100 peserta bertuah yang memberi jawapan secara terus terang akan berpeluang memenangi produk daripada Brylcreem.

Sementara itu, selain Brylcreem, Sara Lee, syarikat global yang terbabit dalam pemasaran pelbagai produk bermutu tinggi dengan operasi di 55 negara dan memasarkan produk jenama di hampir 200 negara turut memasarkan jenama Ridsect, Ambi Pur, Kiwi Shoe, Kiwi Kleen dan Radox.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90