Top Ad 728x90

, , ,

JAWATAN KOSONG DI SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PELAJARAN MALAYSIA (SPP)

 

 


Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia. 

 JAWATAN: 

- PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN 

- PEMBANTU TADBIR KEWANGAN 

- PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) 

- PENYELIA ASRAMA 

- PEMBANTU PENGURUSAN MURID 

- PEMBANTU MAKMAL 

- TUKANG K2 

- TUKANG K3 

DOWNLOAD IKLAN: http://www.ziddu.com/download/5503743/IklanSPP.pdf.html  

CARA MEMOHON: Calon yang berminat hendaklah mengemukakan permohonan secara on-line di: http://www.spp.gov.my 

 Nota : Adalah dimaklumkan bahawa status calon simpanan jawatan Anggota Kumpulan Sokongan (AKS) bagi temu duga sebelum tahun 2009 telahpun terbatal. Calon yang masih berminat untuk memohon jawatan AKS boleh mendaftar semula permohonan melalui laman web www.spp.gov.my 

Tarikh Tutup : SEPANJANG MASA 

21 Comment:

  1. salam..saya nama Mohd Nor Rezuan Bin Abd Ghafar OKU bisu.. dahulu saya pernah temudage ble keputusan kuar xbjaya.. nape saya xdpt nk masuk kerja dgn spp.. xsama org lame dah dpt kerja spp dah, sy sedih huhuhu..

    BalasPadam
  2. saya dah buat 3 kali lbh kurng mohon borang baru spp(aks) dlm secara surat hantar ke spp puterjaye smpi kini xdpt terima ape2 pun dari spp.. sy xbt internet spp sebb saya dah lupa pin dlm spp xdpt buke spp(aks)sy..klu tuan blh bantu saya beri sekali.. minta pin lupe saya berape baru..

    BalasPadam
  3. callme back fcebook/afyezkevinzahrul

    BalasPadam
  4. Shalynna Yurika
    assalamualaikum..
    mcmna saya nak sentiasa update dengan jawatan kosong di SPP??Boleh bantu saya tak?? Terima kasih..

    BalasPadam
  5. saya dah lama isi tapi tak pernah panggil temuduga..... rasa dah sumbat ni....

    BalasPadam
  6. Salam...saya seorang guru di swak..baru2 ini suami sy telah dipostingkan ke tempat yg jauh dr saya sekeluarga..nak ty,adakah boleh sy memohon pertukaran dgn guru lain dgn konsep suka sama suka spy kami sekeluarga dpt bersama? Utk pgthn tuan, kami mempunyai 4 org ank berusia antr 7 bulan hingga 8 thn...dimn kesemua mrk mmerlukan kasih syg kedua org tua mereka...adalah terlalu berat utk sy menjaga mereka sendiri...

    BalasPadam
  7. W'salam. Jika ada yang mahu tukar suka sama suka, puan perlu memajukan permohonan melalui Guru Besar / Pengetua.

    BalasPadam
  8. Zawiyah Mohd Jadi
    Salam...Saya seorang ppm,ingin membuat pertukaran ke Melaka.boleh ke saya mendapatkan nama-nama sekolah yg ada kekosongan jawatan tersebut di Jasin atau Alor Gajah.

    BalasPadam
  9. salam,sy da lama mintak spp ni,tapi sekali pn tidak pernah di panggil temuduga sedangkan saya sgt bminat u bekerja sbg aks spp,bantu saya..

    BalasPadam
  10. nurul, sy nk tau mcmana cara sy nk dapat kerja sbg aks spp?

    BalasPadam
  11. nama saya Muhammad firdaus bin mohamad.saya telah pergi temuduga untuk jawatan pembantu makmal pada tahun lepas. jawapan yang saya terima adalah calon simpanan. persoalannya disini sampai sekarang saya masih belum menerima jawapan untuk penempatan,calon simpanan adakah berkemungkinan besar akan diterima tawaran itu atau tidak kerana saya amat mengharapkan perkerjaan tersebut.

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum... Sy Wan Nor Azni Binti Wan Ibrahim adalah salah seorang calon yg b,jaya dkategorikan sbgai calon simpanan pd thn 2009, ingin b,tanya tentang status pmohonan atas talian,sy telah 3x membuat pmohonan tetapi tidak pernah disemak dan dipangil temuduga,adakah pmohanan sy tidak lenkap sedangkan pada pmohonan tsebut tercatat "Lengkap".

    BalasPadam
  13. Assalmualaikum....saya pn hajar...saya seorang PPM telah membuat permohonan pertukaran online sebanyak 5 kali...tetapi semua tidak diluluskan....ada x kaedah lain supaya permohonan saya diluluskan...

    BalasPadam
  14. saya dah lame wt permohonan dah masuk 3x..xpernh dpt pn..temuduga jauh sekali..insan kecewa..

    BalasPadam
  15. Saya saloma anak bansa(pengagur) kenapa saya tidak pernah dapat?dan kalau saya memohon ada satu masalah tidak dapat enter iaitu * tarikh lahir selalu saja sma dengan tarikh semasa* saya tidak paham,kenapa.boleh tolong bantu?

    BalasPadam
  16. suzzaina rosley
    salam, saya PPM bolehkah sekiranya saya ingin bertukar ke jawatan lain?contohnya penyelia asrama atau pembantu makmal?terima kasih.

    BalasPadam
  17. Suriati..
    Salam..saya berminat untuk bekerja di spp..tapi setiap kali saya cuba untuk mendaftar sebagai pendaftar baru akan tertera "maklumat anda tidak dijumpai"..saya tidak pernah memdaftat denagan spo sebelum ini..saya telah masukkan no ic dan alamat emel yang betul tapi masih gagal untuk daftar..saya inginkan penjelasan..terima kasih

    BalasPadam
  18. rena rahayuwaty bt ag ismailSelasa, 22 Mei 2012 pada 8:49:00 PG SGT

    saya da pnh tmdga jwtn ppm thn lps dan kptsan adalah calon simpanan saya da keje sthun sbgai ppm smblan under ppd kuala selangor..sy da anta srt rayuan kt kpm ptrjy tp xde jwpn hrp dpt bantu sy dpt kn status ttp

    BalasPadam
  19. slm,sy dh lama minta keja kt spp tp masih blm ada jwpan.sy bharap pihak berkenaan dpt mempertimbangkan permohonan saya kerana sy amat berminat utk bekerja sbg ppm,penyelia asrama ataupun kerani sekolah.sekian terima kasih.

    BalasPadam
  20. sy Rebina anak lukie dan sy dh lama minta spp tp shingga skrg masih blm ada jwpn.sy amat berminat utk kerja dgn spp dan sy harap pihak tuan atau puan dpt mempertimbangkan permohonan saya.sekian terima kasih.

    BalasPadam
  21. assalamualaikum...saya ada satu pertanyaan...baru2 ni saya terlah mendapat jawapan untuk jawatan pembantu tadbir kewangan.. keputusannya saya mendapat calon simpanan...saya comfius...adakah saya boleh dapat jawatan tersebut??atau saya harus melupakan sahaja..kerana ada kawan saya menyatakan 50-50 dan da ckp pasti dapt?? ini membuatkan saya di beri harapan...em.... pening2...

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90