Top Ad 728x90

Hati saya untuk 'Kelate' - Hairuddin


Penyerang Kelantan, Hairuddin Omar berharap segala kemelut yang melanda berikutan kontroversi bersama majikan lamanya, T-Team akan menemui jalan penyelesaian.

Baginya, tiada apa lagi yang perlu dibangkitkan kerana kini hatinya sudah bersama pasukan Kelantan untuk terus memburu kejuaraan musim 2010.

Menurutnya, segala masalah yang timbul mungkin disebabkan sedikit kekeliruan dan salah faham antara beliau dan majikannya itu.

"Saya harap semuanya sudah selesai dan tamat di sini sahaja. Tiada lagi isu yang perlu diperbesarkan kerana saya kini sudah menanda- tangani kontrak bersama Kelantan.

"Mungkin tahun ini bukan rezeki saya bersama T-Team dan sebagai anak jati Terengganu, sudah tentu saya kecewa kerana tidak dapat membantu pasukan negeri tetapi itulah hakikat yang perlu saya terima," katanya ketika dihubungi di Bangkok semalam.

Tambahnya, sebelum ini dia begitu sedih dan kecewa selepas diberitahu T-Team sudah menutup pintu untuknya pulang berbakti.

Hairuddin yang beraksi bersama T-Team sebelum ini telah dipinjamkan kepada Negeri Sembilan untuk mengharungi kempen Piala Malaysia 2009.

Bagaimanapun, sebaik kempen tersebut selesai, Hairuddin yang mahu kembali ke pangkuan pasukan lamanya diberitahu bahawa tiada lagi tempat buatnya di dalam pasukan itu.

Jelasnya, kehadiran pihak Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) yang bersedia untuk melamar serta menagih khidmatnya untuk musim depan amat dihargai.

"Saya sudah buka 'buku' baru, azam saya adalah untuk membantu Kelantan memburu kejuaraan musim depan dan saya cukup gembira di sini.

"Sebagai seorang pemain bola sepak, tiada yang lebih mengujakan selain bersama mereka (pemain) yang sentiasa berusaha untuk mengejar kejayaan," ujarnya.

Hairuddin juga cukup bertuah kerana keba- nyakan pemain yang beraksi bersama Kelantan musim ini adalah kenalan lama dan pernah beraksi bersamanya sebelum ini.

"Tiada yang baru bagi saya kerana kami semua sudah saling mengenali, cuma saya perlu berusaha mengekalkan kecergasan selain berlatih lebih kuat untuk menambah keserasian.

"Jurulatih Sathia (B. Sathianathan) juga sentiasa memberi dorongan dan beliau juga antara faktor saya datang ke sini (Kelantan)," jelasnya.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90