CONTOH SOALAN PEPERIKSAAN / EXAM ONLINE PENGUASA KASTAM GRED W41

Kepada calon yang akan menghadapi Peperiksaan Online Jawatan Penguasa Kastam Gred W41 pada 6 September 2014 boleh mendapatkan Pakej Lengkap Contoh Soalan Peperiksaan Penguasa Kastam W41 di : http://jvsecurepay.com/access/81he/28?camp_id=1713



Jawatan Kosong Pembantu Pembangunan Masyarakat KEMAS Gred S17 - Mei

on Monday, May 16, 2011



MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN:
http://www.ziddu.com/download/15004176/BorangJawatanKEMAS01pin2005.pdf.html
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

eja said...

salam,saya khatijah ,saya nk tnye ,saya ada dpt temuduga jwtn pembantu pembangunan masyarakat,skrg nie sye nk tnye apekn yg saya mesti thu,soalan2 yg biasa ditanye

tima kasih


Wednesday, May 30, 2012 at 5:15:00 PM GMT+8
suhana lodin said...

SAYA nak tnye macam mane nak memohon pembntu pembnagunan masyrakat nie


Friday, February 14, 2014 at 7:48:00 PM GMT+8
suhana lodin said...

saya maizatul suhana binti mah lodin nak tanya macam mana nak dapatkan borang pembantu pembangunan masyarakat


Friday, February 14, 2014 at 7:50:00 PM GMT+8

Post a Comment

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Soalan Peperiksaan Penguasa Kastam | Hakcipta Terpelihara 2008 - 2014
D.I.Y Themes ByBelajar SEO