Jawatan Kosong di Kastam DiRaja Malaysia (KDRM) - Jun 2012

JAWATAN:
1. Pemandu Kenderaan Gred R3
2. Pekerja Awam Gred R1
3. Pembantu Am Pejabat Gred N1

IKLAN JAWATAN KOSONG & CARA MEMOHON:
http://portalintranet.kettha.gov.my/files/Jawatan%20Kosong%20Jabatan%20Kastam%20Diraja%20Malaysia.pdf

TARIKH TUTUP : 4 Jun 2012 Jawatan Kosong di Kastam DiRaja Malaysia (KDRM) - Jun 2012

4 comments.. read them below or add one

drey lia drey lia 31 May, 2012
salam.nama saya mohd sadri..saya nk tnya mcm mna nk isi borang keja kosong kastam nie..saya x tahu cara nk dptkan borang tu srta cara isi nya..hrp boleh bntu saya
dzil dya zara dzil dya zara 01 June, 2012
tadi buka la link http://portalintranet.kettha.gov.my/files/Jawatan%20Kosong%20Jabatan%20Kastam%20Diraja%20Malaysia.pdf...pastu kita kena g putrajaya ke untuk ambil borang permohonan??kalau yang tinggal kat jauh macam mana nak amik??
OGY OGY 12 June, 2012
tak boleh mintak dah ke?
Zack Rempit Zack Rempit 03 October, 2012
Assalamulaikum Nama Saya MOHAMMAD AMY BIN ARAJAM saya ingin memohon kerja kosong, kalau ada Pembantu AM ke..! ni no telefon saya 0145540899

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

Tawaran Istimewa E-Book

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan lebih 1,000 buah Koleksi E-book pelbagai topik dengan hanya RM20.00 sahaja. WhatsApp "E-BOOK RM20" ke: 0139790000

lihat tawaran