Top Ad 728x90

, , ,

SEMAKAN KEPUTUSAN KEMASUKAN KE IPTA/ POLITEKNIK PRIMIER (LEPASAN SPM) SESI 2012


SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA/POLITEKNIK PREMIER LEPASAN SPM/SETARAF SESI AKADEMIK 2012/2013
Semakan Status Keputusan Permohonan kemasukan ke IPTA/Politeknik Premier Sesi 2012 bagi Program Pengajian Lepasan SPM/ Setaraf boleh disemak mulai 7 Mei 2012 (Isnin) jam 12.00 tengah hari melalui laman web berikut:

ATAU melalui SMS. Sila taip: UPU RESULT [No. KP] dan SMS ke 15888

Unit Pusat Universiti (UPU)
KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI
http://upu.mohe.gov.my/

KEPUTUSAN KEMASUKAN KE  UM, UKM dan UPM.

Status keputusan permohonan kemasukan ke Universiti Malaya (UM) dan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) bagi program pengajian lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau setaraf dengannya boleh diketahui mulai 7 Mei 2012. Begitu keputusan permohonan ke Universiti Putra Malaysia (UPM).

Semakan boleh dilakukan melalui laman web http://www.um.edu.my/kemasukan, http://www.ukm.my/kemasukan/tawaran dan http://www.smp.upm.edu.my/tawaran bagi program Asasi Sains, Asasi Pengajian Islam di UM, program Asasi Pintar di UKM dan program Asasi Sains Pertanian dan diploma di UPM.

Calon yang berjaya boleh menyemak maklumat tawaran dan mencetak surat tawaran rasmi melalui laman web Institusi Pengajian Tinggi (IPTA) masing-masing untuk membuat pengesahan dalam tempoh tujuh hari bekerja bermula esok hingga 15 Mei ini.

Tarikh pendaftaran penuntut baru ke program Asasi Pintar UKM adalah pada 23 Mei bermula pukul 9 pagi hingga 11 pagi, program Asasi Sains dan Asasi Pengajian Islam UM pada 27 Mei, manakala program Asasi Sains Pertanian pada 17 Mei di UPM, Serdang dan diploma pada 7 Jun di UPM, Kampus Bintulu.

- BERNAMA

3 Comment:

  1. zairulnizam bin zaki

    saya ingin bertanya bg pihak adik saya, bilakah keputusan UPU untuk lepasan sijil kemahiran malaysia (SKM)? terima kasih

    BalasPadam
  2. saya muhamad yusof bn mohd noh.
    saya ingin bertanya berkaitan keputusan permohonan untuk kemasukan ke jabatan tenaga manusia(JTM).
    bila keluar keputusan temuduga diploma penyelanggaraan kapal terbang?
    terima kasih atas kerjasama yang diberikan.
    sekian.

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90