Rabu, Mei 30, 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN KEMASUKAN KE POLITEKNIK/ ILKA/ SKM (LEPASAN SPM) AMBILAN 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN KEMASUKAN KE POLITEKNIK/ ILKA/ SKM (LEPASAN SPM) AMBILAN 2012
 Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan Ke Politeknik, Institut Latihan Kemahiran Awam (ILKA) dan Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) untuk Lepasan SPM Ambilan 2012/2013 boleh dibuat di: https://online.mohe.gov.my/upu/hebahan/

Semakan Melalui SMS : Taip UPU TEVTILKA [NOKP] hantar ke 15888
30 Mei 2012
Unit Pusat Universiti (UPU)
KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI
http://upu.mohe.gov.my

1 ulasan:

  1. saya MOHD FITRI NAIEM BIN ISMAIL 940204025219..nk bertnya..sebelum ini saya isi borang upu..tetapi x dapat tawaran..buat rayuan pun x dapat..saya x tahu yg borang politeknik TEVTILKA tu kena isi lain..ingat depa bagy tau kat saya...rupa2nya kena isi lain...saya buat rayuan TEVTILKA,tetapi x tahu dapat ke dak..sebab orang lain dh dapat tawaran TEVTILKA tu...saya cuba semak kat TEVTILKA tu tiada rekod..saya buat rayuan..tetapi dya x bagytau apa2..mcm na kita nk tau tarikh rayuan yg kita isi 2 tau keputusannya...?????

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

Recent Posts