Top Ad 728x90

,

Promosi Televisyen pintar LG


LG Electronics Malaysia (LG) kini kembali dengan tawaran lebih istimewa dengan promosi Balik Kampung Raya yang lebih hebat.

Promosi tersebut menawarkan pakej yang menarik untuk pelbagai produk LG termasuk televisyen 3D, TV pintar, TV LED, 3D dan peralatan teknologi maklumat (IT) lain termasuk monitor, sistem teater rumah, mesin basuh dan peti sejuk.

Pengguna yang membeli produk TV LG Cinema 3D Smart TV 72 inci LM9500 iaitu model TV FPR 3D LED terbesar di negara ini , atau model 55 inci LM9600 akan menerima sistem teater rumah 3D Blu-ray dan pek parti mengandungi empat pasang cermin mata 3D bernilai lebih RM3,000.

Bagi pembelian TV LG 65 inci, LM6200 Cinema 3D Smart TV, LG akan menawarkan sistem teater rumah 3D Blu-ray, dongle wi-fi dan empat pasang cermin mata 3D tambahan bernilai RM2,300.

Sementara itu, pengguna yang membeli TV LG 55 inci LM4610 Cinema 3D Smart akan membawa pulang pemain DVD Blu-ray 3D secara percuma.

LG juga menawarkan pelbagai pakej lain untuk televisyen Cinema 3D TV Smart serta pilihan tawaran tambahan diskaun untuk sistem teater rumah yang terpilih apabila mereka membeli mana-mana TV ini.

Teknologi Cinema LG 3D membolehkan tontonan 3D yang lebih menarik, selesa dan tontonan tiada had untuk keseronokan maksimum.

Menariknya, antara tambahan baru dalam reka bentuk Cinema Screen, termasuk dengan mengurangkan lebar bezel hampir 1mm, yang menghapuskan halangan fizikal untuk memberikan satu pengalaman tontonan 3D seakan menonton filem di pawagam sebenar.

Bagi peralatan rumah, LG juga telah menawarkan jaminan lima tahun untuk kompresor peti sejuk dan jaminan 10 tahun pada motor Inverter Direct Drive mesin basuh yang terkenal dengan ketahanan dan kebolehpercayaan yang lebih tinggi.

Inverter Direct Drive LG juga menawarkan prestasi yang diperingkatkan, bunyi bising yang dikurangkan dan penjimatan tenaga yang lebih baik.

Selain itu, LG menawarkan lagi bonus dengan menawarkan bekas air 9L dan kad cenderamata RM50 daripada Petronas sebagai tambahan kepada hadiah percuma musim raya ini.

"Kami menghargai kesetiaan pelanggan kami atas sokongan berterusan mereka terhadap produk kami. Dengan promosi Raya tahun ini, pengguna kini boleh mengambil kesempatan memilih pakej menarik LG yang ditawarkan. Ia sesuai dengan semangat kami untuk meraikan perayaan kali ini bersama-sama pelanggan-pelanggan kami," kata HK Kwon, Pengarah Urusan LG Electronics (M) Sdn Bhd.

Bermula 6 hingga 9 Ogos ini, LG turut memberikan buah tangan percuma dalam bentuk paket duit raya di plaza tol lebuh raya DP-Sunway, Jalan Duta, Sungai Besi dan Sri Damansara.

Promosi LG Balik Kampung Raya kini sedang berlangsung dan akan berakhir pada 31 Ogos ini .

Untuk maklumat lengkap tentang promosi Raya LG, layari ke www.lg.com/my atau layari laman Facebook LG (www.facebook.com/LGE Malaysia) atau hubungi 1-800-822-822.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90