Top Ad 728x90

,

U MOBILE RAYA - ERATKAN LAGI



U MOBILE ERATKAN LAGI

Hari Raya Aidilfitri adalah hari di mana semua umat Islam menyambut hari kemenangan sebulan berpuasa dengan orang tersayang. U Mobile menjalankan kempen khas sempena Aidilfitri iaitu kempen Eratkan Lagi untuk menyambung perhubungan silaturahim dengan ahli keluarga, saudara mara dan sahabat handai.

Istimewanya Raya tahun ini, U Mobile melancarkan laman web: http://www.ueratkanlagi.my yang membawakan pelbagai Webisode (drama pendek) yang cukup menyentuh perasaan dan memberi pengajaran berguna buat semua. Webisode U Mobile Eratkan Lagi ini bermula dengan episod pertama iaitu kisah Alif yang setelah sekian lama tidak pulang ke kampung untuk berjumpa pak ciknya. Hubungan mereka telah terjejas akibat pergaduhan yang berlaku.

Webisode kedua pula berkenaan Abang Long kepada Fauziah yang sudah lama tidak berhubung dan bertanya khabar. Sementara webisode ketiga mengisahkan Fauziah iaitu ibu kepada Shima yang cuba menghubungi anak perempuannya yang merajuk dan sudah lama tidak bertemu. Kesemua webisode ini saling berkait dan berkisar tentang perhubungan kekeluargaan yang cuba dihubungkan kembali dengan teknologi. Anda pasti tidak rugi menonton webisode-webisode ini.

Tercapaikah hasrat kesemua ahli keluarga tersebut untuk bertemu kembali dan menyambung semula tali kekeluargaan yang terputus di hari raya yang mulia ini? Jangan lupa untuk menonton perjalanan cerita drama pendek tersebut di laman web U Eratkan Lagi : http://www.ueratkanlagi.my. Ada kejutan menanti anda.

Di samping itu, U Mobile Eratkan Lagi juga mempunyai Aplikasi Eratkan Lagi yang membolehkan anda menghantar teks, pesanan suara dan juga video kepada yang tersayang dengan cara yang istimewa. Cara mudah, cepat dan berkesan untuk berhubung!

Ucapan Hari Raya tahun ini pasti lebih bermakna dan menyentuh perasaan dengan U Mobile Eratkan Lagi. Gembirakan orang tersayang dengan U Mobile di: http://www.ueratkanlagi.my .

Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada semua. Teruskan mengunjungi U Mobile Eratkan Lagi untuk melihat sesuatu yang istimewa. Anda pasti tidak kecewa. Dibawakan khas sempena Hari Raya Aidilfitri oleh U Mobile. U Mobile... Mengeratkan lagi perhubungan.


2 Comment:

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90