Top Ad 728x90

,

Perodua Perkenal Pakej 'Salam 1Felda'

Perodua memperkenalkan satu skim promosi khas bagi peneroka Felda sebagai sebahagian daripada pakej khusus kereta nasional yang direka bentuk bagi keperluan permotoran peneroka.

Pakej 'Salam 1Felda' itu termasuk rebat minimum RM1,000, baucar servis 50 peratus bagi tempoh dua tahun dan satu insurans kemalangan peribadi bernilai RM20,000 (bergantung kepada terma dan syarat).

Bagi melayakkan untuk mendapat skim promosi itu, yang bermula hari ini hingga 30 April, 2013, seseorang peneroka Felda perlu menunjukkan kad pengenalannya, slip pembayaran Felda dan surat pengesahan.

"Skim ini juga terbuka kepada pasangan, adik beradik, anak dan anak angkat peneroka, asalkan mereka boleh menunjukkan dokumen yang diperlukan," kata Pengarah Urusan Perodua Datuk Aminar Rashid Salleh dalam satu kenyataan pada Sabtu.

"Kami percaya bahawa promosi ini akan mendapat sambutan yang baik oleh para peneroka kerana tawaran skim itu akan mengurangkan lagi kos pemilikan kenderaan kami yang sememangnya rendah," kata Aminar.

Tambahan kepada pakej itu, Perodua akan turut menggembleng pasukan servis bergerak bagi menawarkan penyelenggaraan asas bagi kenderaan Perodua terhadap peneroka Felda terpilih tidak lama lagi.

"Perkhidmatan tambah nilai itu yang kami tawarkan adalah satu cara kami menemui para pelanggan kami," kata Aminar.

Untuk meningkatkan sambutan promosi itu, Perodua akan menggerakkan satu promosi jualan dan selepas jualan ke 14 tanah rancangan dalam tempoh tiga bulan akan datang bagi meningkatkan lagi kesedaran mengenai program itu.

Terdapat sejumlah 304 tanah rancangan Felda di seluruh negara.

Promosi selepas jualan semasa lawatan itu akan termasuk diskaun bagi minyak enjin dan alat ganti serta pemeriksaan percuma 30 perkara bagi peneroka yang memiliki kereta Perodua di tanah rancangan Felda terpilih.

Berasaskan kemas kini lama web Felda terakhir pada 21 Mac, 2012, terdapat kira-kira 113,000 peneroka Felda di seluruh negara.

- BERNAMA

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90