Top Ad 728x90

, ,

Polis sahkan Psy Gangnam Syle terima ancaman bunuh

Polis sahkan Psy Gangnam Syle terima ancaman bunuh


TASEK GELUGOR, PULAU PINANG - Polis Pulau Pinang mengesahkan wujud ancaman bunuh ke atas penyanyi rap terkenal Korea Selatan, Psy yang terkenal dengan Gangnam Style ketika penyanyi tersebut datang membuat persembahan sempena Rumah Terbuka 1Malaysia Tahun Baru Cina Barisan Nasional di padang Kolej Han Chiang, George Town pada 11 Februari 2013 lalu.

Ketua Polis negeri, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, ancaman itu diterimanya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar oleh seseorang yang tidak dikenali.

"Pada 10 Februari lalu, lebih kurang pukul 8 malam iaitu sehari sebelum penyanyi itu membuat persembahan, kita terima satu SMS daripada pengurusnya yang memberitahu ada ancaman bunuh ke atas penyanyi itu.

"Dalam SMS itu juga, pengurus Psy meminta kawalan keselamatan ketat diberikan kepada penyanyi tersebut semasa beliau tiba di lapangan terbang sehinggalah pulang," katanya.

Sumber : KOSMO!

 

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90