Top Ad 728x90

,

Berani Berniaga : 200,000 usahawan dijemput sertai seminar percuma Dr Azizan

Berani Berniaga : 200,000 usahawan dijemput sertai seminar percuma Dr Azizan



Seramai 200,000 usahawan dan bakal usahawan dijangka menyertai program Klinik Usahawan Warga Industri 1Malaysia dikendalikan jurulatih kejayaan nombor satu negara, Dr Azizan Osman, bermula 23 Mac 2013.

Siri jelajah seminar anjuran Richworks Human Capital Development (M) Sdn Bhd secara percuma itu akan diadakan di 10 lokasi di seluruh negara, bermula dengan Wisma PGRM Cheras di Kuala Lumpur.

Ia diikuti Kompleks MITC Ayer Keroh, Melaka (esok), Hotel Grand Riverview, Kota Bharu (29 Mac), Bukit Gambang Resort City di Kuantan (30 Mac) sebelum ke SACC Mall, Shah Alam (31 Mac).

Kolej Universiti Insaniah, Alor Setar (5 April), Sunway Carnival Convention Centre, Seberang Jaya, Pulau Pinang (6 April), Hotel Kinta Riverfront, Ipoh, Perak (7 April), Dewan Tun Razak 1, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) (13 April) dan terakhir di The Zone, Johor Bahru (14 April).

Tambah ilmu motivasi

Pengarah program yang juga EXCO Pemuda UMNO, Nazir Hussin Akhtar Husin, berkata pihaknya menyasarkan pembabitan golongan muda bagi menambah ilmu motivasi perniagaan dalam usaha merebut peluang bantuan kerajaan melalui pelbagai skim disediakan.

“Kita ingin ramai jutawan Bumiputera yang menyumbang kepada transformasi negara berpendapatan tinggi melalui program yang diyakini mampu menukar corak pemikiran dan motivasi diri untuk lebih berjaya dengan bimbingan mentor,” katanya.
Sementara itu, Dr Azizan yang juga Pengasas dan Pengerusi Richworks Group of Companies yang menaungi 16 syarikat serta menerajui bidang latihan dan pembangunan manusia, berkata seminar bertujuan membangunkan bakal usahawan yang menjadi peneraju industri di dalam dan luar negara.

Kongsi pengalaman

Katanya, ia bukan sekadar seminar motivasi biasa tetapi perkongsian 13 tahun pengalamannya dalam bidang perniagaan untuk mencungkil dan mengembangkan potensi peserta menerusi perkongsian formula perniagaan, termasuk strategi lautan biru yang membezakan sesuatu syarikat dengan pesaing di pasaran.

Mereka yang berminat untuk menyertai boleh menghubungi talian 019-2442244, 013-2442244 dan 019-2442400 atau layari laman web www.beraniberniaga.com.



2 Comment:

  1. As-Salam. Saya baru je semalam pergi ke SBB2013 di Penang. Memang mantap, banyak ilmu dapat dan alhamdulillah, sdkit demi sedikit ilmu dan pengetahuan itu ditampilkan di www.hasrulhassan.com

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90