Top Ad 728x90

HTC One - Perspektif baru telefon pintar

HTC One Perspektif baru telefon pintar



Menawarkan aplikasi terbaru iaitu HTC BlinkFeed, HTC Zoe dan HTC BoomSound kini telefon pintar HTC One bakal menambat hati para peminatnya.

Aplikasi HTC BlinkFeed antaranya merupakan keupayaan live stream untuk memaparkan maklumat seperti di laman sosial, hiburan, berita, foto dan juga gaya hidup tanpa perlu menggunakan aplikasi yang berbeza-beza.

Kelebihan semua dalam satu tersebut memudahkan pemilik HTC One membuka lebih daripada satu halaman aplikasi dalam satu-satu masa.

Malah, dalam mendepani cabaran agar menjadi sebuah telefon pintar yang lebih dinamik, HTC One turut menawarkan sebanyak 1,400 kandungan media daripada dalam dan luar negara.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif HTC Corporation, Peter Chou, masyarakat kini mahukan sebuah peranti yang sentiasa memudahkan mereka mengikuti perkembangan dunia semasa.

"Biarpun telefon pintar merupakan cara termudah untuk memastikan kita sentiasa berhubung bersama orang yang tersayang mahupun maklumat, namun rekaan konvensional dilihat gagal memastikan keperluan tersebut dipenuhi," katanya.

Justeru, katanya, satu pendekatan yang lebih menarik dalam dunia peranti telefon pintar diperlukan dan itu yang sedang dilakukan oleh HTC menerusi HTC One.

Menurutnya, hasil kajian di peringkat pengguna telah menghasilkan HTC One yang bakal memenuhi segala keperluan mereka.

Seterusnya kelebihan HTC UltraPixel Camera bersama HTC Zoe yang merupakan antara kamera yang terbaik dalam kelasnya.

HTC UltraPixel Camera juga merupakan satu tawaran terbaik kepada mereka yang sentiasa mahu saat-saat indah dirakam dan dikongsikan bersama rakan-rakan.

Aplikasi HTC Zoe menawarkan kelebihan untuk merakam imej yang berkualiti tinggi dalam cara yang tersendiri dan unik.

Aplikasi Zoe itu juga mampu 'menghidupkan' galeri dan menukarkan galeri gambar pegun tradisional kepada galeri memori yang lebih menarik.

Malah, aplikasi tersebut juga memudahkan kerja-kerja menyunting dan menambah kesan khas pada video.

Seterusnya, aplikasi HTC Sense TV yang menawarkan kelebihan panduan interaktif dan juga alat kawalan jauh bagi televisyen, set-top boxes dan juga penerima isyarat.

Hanya perlu sentuh sahaja butang cloud, pengguna sudah boleh memilih rancangan kegemaran di kaca televisyen.

Bagi memenuhi peningkatan aplikasi yang ditawarkan, HTC turut menghasilkan reka bentuk yang lebih menarik agar lebih bersesuaian.

Dengan kemasan aluminium zero-gap serta skrin sesentuh seluas 4.7 inci dengan HD penuh (1080p), HTC One baru juga turut dijana oleh sistem operasi Android Jelly Bean.

Bagi melancarkan aktiviti melayari laman web, HTC One turut dilengkapi bersama teknologi talian LTE yang terbaru.

HTC One bakal menemui peminat pada hampir 185 operator telefon bimbit diseluruh negara dan untuk maklumat lanjut anda boleh melayari laman web www.htc.com


 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90