Top Ad 728x90

,

Minyak BHPetrol Infiniti Advanced2X beri kuasa tambahan terbaik

Minyak BHPetrol Infiniti Advanced2X beri kuasa tambahan terbaik


Bahan tambahan berprestasi tinggi terbaru dari Jerman yang digunakan dalam Infiniti Advanced 2X RON95 dan RON97 mampu memberi jarak dan kuasa tambahan kepada kenderaan.

Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd (BHPetrol) menawarkan petrol terbaik kepada pelanggannya sejak 16 Oktober 2012.

Kehadiran petrol itu turut mencatat sejarah apabila menjadi yang pertama di dunia menggunakan bahan tambahan itu daripada syarikat kimia terkemuka Jerman.

Pengarah urusan BHPetrol Tan Kim Thiam berkata, pengenalan pakej tambahan baru itu adalah selaras dengan komitmen syarikat untuk meningkatkan portfolio produk.

BHPetrol sentiasa di hadapan dalam menggunakan teknologi bahan api baru dan kami sentiasa meningkatkan prestasi produk dari semasa ke semasa supaya pengguna mendapatkan yang terbaik.

Kami juga berbangga menawarkan bahan tambahan ke dalam bahan api yang maju dalam pelbagai petrol ini tanpa kos tambahan kepada pelanggan.

Pakej tambahan terbaru Jerman itu memberi petrol baru BHPetrol RON95 dan RON97 dioptimumkan untuk mencapai kecekapan pembakaran penuh dan mengekstrak tenaga daripada setiap titisan bahan api yang dibakar.

Selain itu, ia memberi penjimatan terbaik kerana bahan api tidak dibazirkan melalui paip ekzos, selain pelepasan dikurangkan dan lebih mesra alam.

Pemandu juga akan berasa kuasa pecutan berikutan Ejen Pembersihan Deposit dalam bahan tambahan itu dirumus untuk membuang karbon dalam kebuk pembakaran, injap dan muncung penyuntik.

Ejen Mengurangkan Geseran dalam bahan tambahan itu turut mampu mengurangkan geseran antara gelang omboh dan dinding silinder untuk meminimumkan kehilangan tenaga.

Laman Web BHPetrol : http://www.bhpetrol.com.my/



0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90