Top Ad 728x90

,

Memey ambil keputusan kekal bertudung

Memey ambil keputusan kekal bertudung


Pelakon, Memey Suhaiza, 24, mengambil keputusan untuk terus mengenakan tudung sejak Ahad lalu, namun enggan menghebohkan penghijrahannya kerana bimbang niat murni itu disalah erti.

Isteri kepada aktor, Norman Hakim, 37, itu berkata keinginan berhijrah bukan di atas paksaan sesiapa, sebaliknya beliau berasa kurang selesa tanpa mengenakan hijab selepas mula memakainya ketika menghadiri acara sukan di sekolah anak tirinya, hujung minggu lalu.

Dalam proses belajar

Saya masih dalam proses belajar dan berdoa semoga niat ini akan ditetapkan-Nya. Sebelum ini pun saya sudah beberapa kali mengenakan tudung, tetapi perasaan untuk mengenakan tudung semakin kuat selepas itu membuatkan saya menetapkan niat.

Hadiah ulang tahun suami

Hasrat itu kemudian saya sampaikan kepada suami menerusi SMS (khidmat pesanan ringkas), yang sememangnya meminta saya bertudung sebagai hadiah ulang tahunnya, 8 Januari lalu. Cuma ketika itu saya belum bersedia, katanya ketika dihubungi semalam.

Terdahulu, gambarnya mengenakan tudung, baru-baru ini mendapat maklum balas positif daripada peminat yang berharap beliau terus kekal dengan imej terbabit, tambahan pula selepas melahirkan anak pertama pada 1 Februari lalu.

- BERITA HARIAN
 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90