Top Ad 728x90

Pakej prabayar termurah U Mobile dengan Telefon HTC 8X

Pakej prabayar termurah U Mobile dengan Telefon HTC 8X


Sebagai sebuah syarikat telekomunikasi yang inovatif dan dinamik, U Mobile Sdn. Bhd. merupakan antara yang pertama menawarkan telefon pintar dengan platform Windows 8 bersama pakej talian termurah.

Syarikat tersebut turut menawarkan pakej termurah U Mobile bersama telefon pintar HTC Windows iaitu HTC 8X.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif, U Mobile, Jaffa Sany Ariffin, pakej tersebut merupakan tawaran bagi peranti terbaru di pasaran berserta pelan pasca bayar yang unik.

"Kami menawarkan sebuah pelan pasca bayar yang termurah namun mampu memberikan perkhidmatan data mobil pada kelajuan tinggi, panggilan suara dan khidmat pesanan ringkas (SMS) di dalam satu pakej.

"Pengguna juga boleh membawa pulang sebuah telefon pintar HTC 8X dengan kadar serendah RM1,059 bersama pelan pasca bayar U Mobile," katanya.

Jelasnya, itu membolehkan pengguna membawa pulang telefon pintar idaman tanpa perlu berbelanja besar.

HTC 8X dilengkapi bersama pemproses dwi teras Qualcom kepada pengguna untuk melayari alam maya.

Malah, dengan sistem operasi dijana oleh Windows Phone 8 yang mana merupakan operasi sistem peranti telefon pintar terbaik dipasaran, pemilik HTC 8X bakal menjalani pengalaman berhibur dengan peranti terbaru sehingga ke tahap maksimum.

Dalam pada itu, video juga boleh diputarkan dengan paparan imej yang lebih jelas menerusi skrin sesentuh S-LCD2 4.3 inci bersama kelebihan bunyi daripada Beats Audio™.

Bagi melayari alam maya, pengguna boleh melakukannya tanpa sebarang masalah bersama aplikasi Internet berkelajuan tinggi U Mobile dengan kelajuan 42Mbps.

Tambah Jaffa, lambakan telefon pintar dipasaran masa kini menyukarkan pengguna untuk membuat keputusan dalam memilik gajet yang terbaik.

Bagaimanapun, di U Mobile, segala masalah tersebut boleh diselesai kerana peranti yang ditawarkan adalah peranti yang terbaru di pasaran.

"Ini di tambah lagi dengan kadar bayaran terendah bagi pengguna talian U Mobile.

"Ditambah lagi dengan pengaktifan jaringan 3G Radio Access (RAN) milik U Mobile yang dikongsikan bersama Maxis, talian ini bakal meningkatkan aktivit perhubungan sesama manusia," katanya.

Telefon pintar HTC 8X dengan pakej termurah yang disediakan oleh U Mobile kini boleh diperoleh di mana-mana pengedar sah U Mobile.

Pelan rangkaian U Mobile ditawarkan semurah RM88 yang mana anda akan memperolehi capaian Internet sehingga 3 GB, 300 minit panggilan dan 300 sms percuma.

Bagi mereka yang dikategorikan sebagai pengguna Internet sederhana, mereka boleh mengambil pakej RM58, data sehingga 2GB dan percuma panggilan selama 300 minit.

Atau, bagi mereka yang benar-benar mahu berjimat, pelan terakhir yang ditawarkan oleh U Mobile adalah pelan RM28 dengan data sehingga 1GB dan percuma 300 sms.

Untuk maklumat lanjut, anda juga boleh layari laman web www.u.com.my


 

1 Comment:

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90