Top Ad 728x90

, ,

Pengambilan Perajurit Muda Lelaki/ Wanita Tentera Darat Malaysia April 2013

Pengambilan Perajurit Muda Lelaki/ Wanita Tentera Darat Malaysia April 2013


Tentera Darat Malaysia mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan memenuhi syarat untuk menghadiri sesi Pemilihan Awal Perajurit Muda Lelaki/Wanita TD (sebanyak 2000 jawatan Perajurit Muda Lelaki dan 200 jawatan Perajurit Muda W anita ditawarkan). Mereka yang berjaya akan dipanggil untuk menghadiri sesi Pemilihan Akhir dan seterusnya akan menjalani Latihan Asas Ketenteraan selama 6 bulan di Pusat Latihan Asas Tentera Darat (PUSASDA), Port Dickson, Negeri Sembilan.

Untuk Jadual Pemilihan, lihat di: http://www.scribd.com/doc/133925911/Pengambilan-Perajurit-Muda-Lelaki-Wanita-Tentera-Darat-Malaysia-April-2013



2 Comment:

  1. Saya Anisah,saya nak tanya.pemilihan di sabah tidak ada ka?sebab saya berminat untuk mengikuti temuduga perajurit muda wanita Tentera Darat Malaysia 2013.Saya harap pihak tuan/puan dapat bagi maklum balas.terima kasih.

    BalasPadam
  2. saya siti nur fazriekha binti suhaimi.nak tanya dengan ketinggian 158cm dan berat badan 49kg adakah saya layak untuk pengambilan perajurit muda atm.terima kasih

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90