Top Ad 728x90

Sony Xperia Z - Telefon yang boleh dicuci

Sony Xperia Z - Telefon yang boleh dicuci


Fungsi telefon pintar semakin mengagumkan setiap kali produk baharu dilancarkan, namun kelemahan paling ketara dapat dilihat adalah terlalu sensitif terutamanya apabila terjatuh atau terkena air.

Sony Mobile Communications (Sony Mobile) melancarkan jenama terbaharu telefon pintar, Xperia Z baru-baru ini di Kuala Lumpur.

Mempunyai reka bentuk keseimbangan omni yang hampir sama pada bahagian atas dan bawah, ia tahan lasak terhadap air dan habuk.

Ketebalannya 7.9 milimeter diperbuat daripada kaca bajaan dengan bahagian hujung yang melengkung diselaputi filem antipecah pada permukaan atas dan bawah.

Jadi ia kalis pada simbahan air atau habuk daripada memasuki bahagian dalam telefon. Oleh itu pengguna boleh mencuci telefon jika kotor mahupun menggunakannya semasa hujan.

Fungsi paling menarik, One-touch (satu sentuhan) yang membolehkan perkongsian muzik, foto dan video daripada telefon ke peranti lain dengan mudah.

Mempunyai pembesar suara, fon kepala dan televisyen, maka pengguna boleh menikmati hiburan pada skala yang lebih besar.

- KOSMO!

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90