Top Ad 728x90

Penyimpanan cakera keras tanpa wayar

Penyimpanan cakera keras secara wifi


Seagate Technology mengumumkan peranti mudah alih Seagate Wireless Plus sebagai evolusi seterusnya untuk kategori penyimpanan tanpa wayar.

Direka untuk mengalir kandungan tanpa wayar sehingga lapan telefon pintar ataupun tablet dengan ruang simpanan sehingga 500 filem HD, produk tanpa wayar ini akan melanjutkan lagi gaya gaya hidup mudah alih kini.
Seagate Wireless Plus baru ini mempunyai daya tahan bateri selama 10 jam untuk menandingi tablet dan telefon pintar. Dengan pemacu 1TB yang diintegrasi, anda akan mempunyai semua yang diperlukan untuk hiburan di mana-mana termasuk dalam penerbangan ataupun perjalanan yang panjang tanpa sambungan Internet.


Peranti storan Seagate Wireless Plus ini boleh diakses melalui aplikasi Seagate Media mudah alih untuk Apple IOS, Android dan peranti Kindle Fire HD.

Aplikasi Seagate Media direka untuk semua alat-alat peranti mudah-alih, termasuk Android, Kindle Fire HD, Apple iOS dan juga akan berfungsi dengan mana-mana alat yang boleh disambungkan kepada rangkaian Wi-Fi.

Membolehkan anda menggunakan Seagate Wireless Plus untuk menikmati tontonan video, foto, muzik dan juga dokumen melalui skrin besar dengan Apple Airplay, DLNA atau aplikasi yang direka khusus untuk televisyen pintar Samsung dan pemain Blu-ray.

Info

- Wireless Plus ini mencipta rangkaian Wi-Fi sendiri - tiada keperluan untuk aliran atau muat turun kandungan dari internet.

-  Direka untuk mengalir kandungan tanpa wayar sehingga lapan pintar ataupun tablet dengan ruang simpanan sehingga 500 filem HD.

- Aplikasi Seagate Media direka untuk semua alat-alat peranti mudah-alih, termasuk Apple iOS, Android, Kindle Fire HD, dan juga akan berfungsi dengan mana-mana alat yang boleh disambungkan kepada rangkaian Wi-Fi.

- Seagate Wireless Plus adalah pemenang Anugerah Inovasi baru CES 2013.

- BERITA HARIAN

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90