Top Ad 728x90

Sony Xperia SP tawar teknologi HD terbaik

Sony Xperia SP tawar teknologi HD terbaik


Menawarkan pelbagai reka bentuk premium serta barisan teknologi tinggi termasuk skrin berkualiti tinggi, Sony membawakan telefon pintar terbarunya, siri Xperia SP.

Antara kelebihan lain yang ditawarkan adalah pengalaman menonton skrin berteknologi tinggi, aplikasi kamera yang terbaru, sambungan Near Field Communicator (NFC) untuk fungsi satu-sentuhan, ketahanan jangka hayat bateri (Stamina mode) dan juga kelebihan aplikasi media Sony untuk menikmati kelebihan foto, video dan juga permainan.

Bagi mereka yang pertama kali mahu mencuba telefon pintar tersebut, mereka boleh mencuba Xperia E yang lebih kompak, harga yang menarik serta lebih ringkas.

Xperia E juga tersedia dalam versi dual kad SIM iaitu Xperia E Dual.

Menurut Ketua Pasaran Asia Tenggara, Sony Mobile Comunications, Ola Lilja Molén, Xperia SP merupakan pilihan yang amat sesuai bagi mereka yang mementingkan gaya telefon pintar kelas pertengahan.

"Bagi Xperia E dan Xperia E Dual sesuai bagi mereka yang mahukan telefon pintar pada kadar harga yang berpatutan namun masih mengekalkan kelebihan yang sedia ada," katanya.

Xperia SP direka dengan rekaan premium dan kepintaran berdefinisi tinggi seperti teknologi Sony's BRAVIA® TV yang mana menawarkan paparan skrin 4.6 inci, paparan HD Reality dengan imej yang tajam serta jelas.

Teknologi tersebut membantu melaras kualiti imej secara automatik bagi menawarkan pengalaman menonton yang terbaik. Ini sekali gus menjadikan Xperia SP merupakan antara telefon pintar yang memiliki paparan skrin yang terbaik.

'Enjin' telefon pintar tersebut akan melaras skrin paparan menerusi penambahbaikan ketajaman, pengurusan warna berkualiti tinggi serta pengurangan kekaburan.

Selari dengan teknologi yang ditawarkan, Xperia SP juga memiliki reka bentuk yang menarik dan bergaya bersama kerangka aluminium yang di ukir agar telefon pintar tersebut kelihatan lebih teguh dan kemas.

Bagaimanapun, antara kelebihan inovasi yang ditawarkan adalah elemen transparensi perubahan warna agar pemiliknya mudah untuk menyedari panggilan masuk mahupun sebarang khidmat pesanan ringkas (SMS).

Malah, elemen tersebut juga boleh diselaraskan untuk mengikuti rentak muzik yang digemari.

- UTUSAN

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90