Top Ad 728x90

, , ,

Kelantan Umum Cuti Peristiwa Pada 30 Jun 2013 Sempena Perlawanan Akhir Piala FA 2013

Kelantan Umum Cuti Peristiwa Pada 30 Jun 2013 Sempena Perlawanan Akhir Piala FA 2013

Kerajaan Kelantan mengumumkan cuti peristiwa selama sehari pada 30 Jun ini bagi memastikan peminat bola sepak di negeri itu selamat kembali selepas menonton perlawanan akhir Piala FA antara Kelantan dan Johor Darul Takzim (Johor DT) di Kuala Lumpur.

Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, perkara itu diputuskan pada mesyuarat exco kerajaan negeri pada Rabu setelah mengambil kira cuti berkenaan tidak akan menjejaskan operasi pentadbiran kerajaan dan swasta di Kelantan.

"Kita membuat keputusan untuk memberi cuti peristiwa pada 30 Jun bagi memberi peluang kepada rakyat di negeri ini yang pergi ke Kuala Lumpur untuk memberi sokongan kepada pasukan negeri untuk pulang dengan selesa dan tenang.

"Setakat ini tidak ada rungutan (cuti peristiwa akan menjejaskan operasi harian), lagipun bukan selalu, cuma setahun sekali sahaja," katanya kepada pemberita, selepas mesyuarat itu di Kota Bharu, Kelantan.

Pertemuan Kelantan dan Johor DT itu dijadualkan bermula pukul 8.45 malam pada 29 Jun ini di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Kelantan merupakan juara bertahan dan ini adalah kali ketiga pasukan 'The Red Warriors' melangkah ke peringkat akhir Piala FA dalam tempoh empat tahun.

- BERNAMA




0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90