Top Ad 728x90

Bilik persalinan sekolah jadi kantin

Bilik persalinan sekolah jadi kantin


SUNGAI BULOH - Sekumpulan pelajar bukan beragama Islam Sekolah Kebangsaan Seri Pristana di sini mendakwa terpaksa menjamu selera di bilik persalinan selepas kantin sekolah tersebut ditutup sepanjang bulan Ramadan.

Perkara itu mengundang kontroversi apabila salah seorang ibu kepada pelajar di sekolah itu merakam gambar-gambar suasana di dalam bilik persalinan tersebut sebelum ia dimuat naik ke laman sosial Facebook milik wanita berkenaan pada pukul 3 petang kelmarin.

Berdasarkan 10 keping gambar yang dimuat naik, kira-kira 15 pelajar berkenaan kelihatan menggunakan bilik persalinan terletak bersebelahan tandas yang digunakan untuk mandi sebagai tempat berehat dan menjamu selera.

Turut kelihatan di dalam beberapa keping gambar itu botol minuman serta bekas makanan pelajar diletakkan di atas meja panjang di tengah-tengah bilik persalinan tersebut.

Wanita yang dikenali sebagai Guneswary Kelly menerusi status Facebook miliknya memberitahu, dia mengetahui perkara itu sewaktu melawat sekolah anaknya dan mendapati kantin tersebut tidak beroperasi.

Dakwa wanita itu, pihak sekolah menyediakan satu bilik persalinan di sekolah itu yang dilengkapi meja panjang dan kerusi sebagai kantin sementara untuk pelajar-pelajar yang bukan beragama Islam pada waktu rehat sekolah.

- KOSMO!

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90