Top Ad 728x90

3,000 bida plat W1A

3,000 bida plat W1A

 Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) menerima lebih 3,000 bidaan daripada orang ramai yang berminat untuk mendapatkan nombor pendaftaran kenderaan baru bagi Kuala Lumpur iaitu, W1A.

Pengarah JPJ Kuala Lumpur, Datuk Nadzri Osman, berkata maklumat lanjut mengenai perkara itu dan siapa yang bakal memiliki nombor berkenaan akan dapat diketahui selepas mesyuarat mengenainya diadakan.
“JPJ menerima lebih 3,000 bidaan daripada orang ramai yang ingin memiliki nombor pendaftaran kenderaan baru ini.


Jumlah besar

“Ia adalah satu jumlah besar dan kami akan mesyuarat terlebih dulu. Berapa harga bidaan yang paling tinggi juga hanya akan diketahui umum selepas mesyuarat diadakan nanti,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Nombor pendaftaran kenderaan baru bagi Kuala Lumpur itu diperkenalkan kerajaan selepas nombor siri bagi WYY9999 berakhir akhir bulan lalu.

Pengenalan nombor baru itu yang akan berakhir dengan W9999A diumumkan pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein di Putrajaya, baru-baru ini.

Bidaan bagi nombor pendaftaran yang menerima lebih 3,000 bidaan itu berakhir minggu lalu dan mesyuarat bagi memutuskan pemiliknya dijangka diadakan dalam masa terdekat.

Sebelum ini, nombor pendaftaran Kuala Lumpur yang mendapat bidaan tertinggi sehingga mencecah harga lebih RM500,000 iaitu WWW1, berjaya dimiliki Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar.

- BERITA HARIAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90