Top Ad 728x90

,

Fandi Ahmad tinggalkan skuad Johor DT

Fandi tinggalkan skuad Johor DTKenaikan Tarif Elektrik Tidak Beban Pengguna

Jurulatih kelahiran Singapura, Fandi Ahmad akhirnya membuat keputusan meninggalkan Johor Darul Takzim (Johor DT).

Dengan keputusan itu, ia sekali gus menepis dakwaan bahawa Fandi dipecat daripada membimbing skuad Harimau Selatan seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini.

Keputusan itu dicapai atas persetujuan bersama antara Fandi dan Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ).

“PBNJ dan Fandi bersetuju untuk mengikut haluan masing-masing.

“Keputusan ini telah dipersetujui bersama dan bagi pihak PBNJ, persatuan ingin mencari pendekatan taktikal yang berbeza,” kata PBNJ dalam satu kenyataan media semalam.

Sebelum ini, Setiausaha Kehormat PBNJ, Mohd. Fahmy Yahya menafikan dakwaan kononnya Fandi disingkirkan sebagai jurulatih Johor DT.

Kenyataan itu diperkuatkan lagi dengan titah Presiden PBNJ, Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang mengekalkan jawatan Fandi sebagai pengurus Johor DT.

PBNJ kemudian memberi kepercayaan kepada anak tempatan yang juga jurulatih Johor, Azmi Mohamed bagi meneruskan tugas Fandi pada kempen Piala Malaysia yang bermula malam ini.

Menurut kenyataan itu lagi, meskipun Fandi tidak bersama dengan Johor DT, PBNJ sentiasa membuka ‘pintu’ buat bekas bintang Singapura itu.

“Ini merupakan berita yang mendukacitakan buat PBNJ dan juga para penyokong Johor, namun PBNJ mendoakan yang terbaik buat Fandi.

“Fandi merupakan seorang jurulatih yang cemerlang dan sentiasa berdedikasi bagi membentuk pasukan yang mantap.

“Beliau telah banyak menabur bakti dalam pembangunan bola sepak Johor. Jasa dan sumbangan beliau terhadap projek bola sepak Johor akan sentiasa dikenang dan dihargai oleh PBNJ dan para penyokong,” lapor kenyataan itu.

- KOSMO!



0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90