Top Ad 728x90

, ,

Pengambilan Kursus Sijil Pendidikan Awal Kanak-kanak (TABIKA / TASKA) KEMAS Tahun 2013

Pengambilan Kursus Sijil Pendidikan Awal Kanak-kanak (TABIKA / TASKA) KEMAS Tahun 2013





Kursus Sijil Pendidikan Awal Kanak-kanak (TABIKA / TASKA) KEMAS Tahun 2013

SYARAT KEMASUKAN:

- Berumur tidak kurang dari 21 tahun dan tidak melebihi 35 tahun pada tarikh tutup iklan
- Pemohon mestilah memiliki kelayakan akademik seperti berikut :-
i) Diploma yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya (keutamaan kepada calon yang memiliki Diploma dalam bidang Pendidikan Awal Kanak-kanak)
atau
ii) Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan

MAKLUMAT LANJUT:
http://jobmalaysia2u.blogspot.com/2013/08/sijil-pendidikan-awal-kanak-kanak.html

Tarikh Tutup : 30 Ogos 2013



5 Comment:

  1. Hello Sir/Miss,
    My name is FATIN ASYIKIN BT MOHD HAFIZ PECK.
    I have finish my study and want get part time job. Actually,i was finish in my work carier education industry. Now, i want to apply part time job and get it before this november. I hope Sir or Miss can give my respond after this. Thank You

    BalasPadam
  2. hello sir and miss,
    nama saya ELYDIA LAYAH ANAK LASA.
    saya baru tamat pengajian SPM.
    saya sangat berminat denga pendidikan awal kanak-kanak ini,
    jika masih ada kekosongan untuk saya,sila hubungi talian 01119338084. TQ.
    SAYA BERHAPA TUAN DAN PUAN BOLEH BAGI PELUANG KEPADA SAYA. :)

    BalasPadam
  3. Selamat Pagi En/Pn.
    Nama saya Winne Anak Edwin.
    Saya baru tamat dalam bidang sijil sistem maklumat dan
    saya beminat dalam kursus kemas yang dianjurkan oleh pihak tuan/puan,kalau ada kekosongan dalam kursus ini tolong hubungi saya di talian 0194688189.
    Terima kasih dan saya harap pihak anda tolong maklumkan saya kalau ada kekosongan.

    BalasPadam
  4. Salam sejahtera..
    Saya Bismi NorulZakiah Bte Alias..
    Lepasan Diploma Pendidikan Awal Islam Kanak-kanak.. Disini saya ingin menyatakan bahawa saya tertarik dengan khusus yang di anjurkan KEMAS.. Boleh saya tahu bila lagi tarikh untuk kemasukan khusus ini akan diadakan? Diharap pihak Puan/ Tuan dapat memaklumkan kepada saya dengan lebih terperinci di email mee_norulzakiah@yahoo.com Diharap pihak Puan / Tuan dapay memberi peluang kepada saya dan lepasan diploma lain untuk mengikuti khusus pihak Puan / Tuan anjurkan.. Terima Kasih..

    BalasPadam
  5. hello sir and miss,
    nama saya MARCIANA JANE.
    saya baru tamat pengajian SPM.
    saya sangat berminat denga pendidikan awal kanak-kanak ini,
    jika masih ada kekosongan untuk saya,sila hubungi talian 0105850152. TQ.
    SAYA BERHAPA TUAN DAN PUAN BOLEH BAGI PELUANG KEPADA SAYA. :)

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90