Top Ad 728x90

, ,

PENGAMBILAN JURURAWAT U29 KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) - LEPASAN IPTS

Pengambilan Jururawat U29 Kementerian Kesihatan



Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) mempelawa lulusan Diploma Sains Kejururawatan daripada institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) untuk mengisi 2,750 kekosongan jawatan Jururawat Gred U29.

Pengerusi SPA, Tan Sri Mahmood Adam berkata, kekosongan jawatan itu terbuka kepada calon bukan di bawah tajaan Kementerian Kesihatan.

"Calon yang berminat bolehlah mendaftar permohonan masing-masing menggunakan borang dalam talian melalui laman web SPA di www.spa.gov.my dan tarikh tutupnya pada 13 Oktober ini sebelum pukul 11.59 malam,'' katanya.

Mahmood berkata, bagi permohonan yang memenuhi syarat kelayakan ditetapkan akan dipanggil menghadiri sesi temuduga. SPA akan mengeluarkan surat tawaran lantikan kepada calon yang berjaya manakala penempatannya pula akan dihantar oleh Bahagian Sumber Manusia, Kementerian Kesihatan.

"Calon yang berjaya akan ditempatkan di hospital atau klinik kerajaan di bawah Kementerian Kesihatan. Jururawat Gred U29 berpeluang untuk dinaikkan pangkat ke gred seterusnya tetapi tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan dalam Skim Perkhidmatan Jururawat,'' katanya.

Iklan Pengambilan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) Oktober 2013
http://jobmalaysia2u.blogspot.com/2013/09/pengambilan-suruhanjaya-perkhidmatan_30.html





0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90