Top Ad 728x90

Jawatan Pegawai Arkib Gred S41

Soalan Exam Peperiksaan Pegawai Arkib Gred S41


Pegawai Arkib Gred S41

Kumpulan: Pengurusan dan Profesional
Kem/Jab: Jabatan Arkib Negara
Jadual Gaji

GAJI MINIMUM ; RM1909.00
GAJI MAKSIMUM : RM8644.00
KADAR KENAIKAN GAJI TAHUNAN ; RM225.00

Syarat Lantikan:
Ijazah Sarjana Muda Kepujian yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;
[ Gaji Permulaan : RM2,112.86 ] dan
lulus B.M. (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat SPM atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

Syarat Kenaikan Pangkat Secara Lantikan:
Pegawai sedang berkhidmat dalam perkhidmatan Penolong Pegawai Arkib adalah layak dipertimbang oleh Pihak Berkuasa Melantik berkenaan untuk KPSL ke jawatan Pegawai Arkib Gred S41, tertakluk kepada kekosongan jawatan, apabila telah disahkan dalam perkhidmatan dan:
  • mempunyai kelayakan di atas; atau
  • lulus Peperiksaan Khas; dan
  • berumur kurang dari 54 tahun pada tarikh lantikan.
Deskripsi Tugas:
Mengesan institusi-institusi/orang perseorangan di mana-mana negara yang difikirkan perlu untuk mendapatkan segala jenis bahan arkib yang berkaitan dengan Malaysia serta menguruskan perolehan pemprosesan, pengkelasan, klasifikasi, penterjemahan, penerbitan dan penyediaan deskripsi rujukan bahan-bahan tersebut.
Soalan Peperiksaan Pegawai Arkib Gred S41 : http://jvsecurepay.com/access/41ch/28?camp_id=726



1 Comment:

  1. Nak try mohon juga la jawatan ni. dah konvo tapi sehingga kini belum dapat terima apa apa tawaran lagi. Harapnya kali ini dapat.

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90