Top Ad 728x90

Khasiat tidur telentang

Khasiat tidur telentang


Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Cuma bakat yang ada pada Karsinah Rostam, 48, ibu kepada pelakon dan pengacara popular Hanis Zalikha Zainal Rashid, 24, tidak dapat dikembangkan atas permintaan suami.

Melihat kecantikan wajah dimiliki Karsinah pasti ramai bersetuju dengan kenyataan bahawa Hanis mewarisi kejelitaan ibunya.

Bukan itu saja dua beranak ini turut berkongsi minat sama. Selain menjadi model dan berlakon, kedua-dua mereka turut popular sebagai penulis blog.

Sekiranya Hanis popular sebagai penulis blog berkaitan dunia fesyen sehingga membawanya ke dunia seni, Karsinah pula dikenali menerusi perkongsian resipi tradisi dalam blognya.

Ditemui di kediamannya di Bukit Jelutong, Shah Alam, Karsinah menjelaskan dia mula berjinak-jinak sebagai model sejak usia remaja dan pernah menjayakan beberapa iklan antaranya Pelancongan Malaysia.

- Harian Metro

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90