Top Ad 728x90

,

10,000 tiket Piala Malaysia 2014 dijual online

10,000 tiket Piala Malaysia 2014 dijual online

Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) hanya memperuntukkan 10,000 tiket untuk dijual secara online bagi perlawanan akhir Piala Malaysia 2014 di Stadium Bukit Jalil, Sabtu ini dengan baki 80,000 akan diagihkan sama rata kepada Pahang dan Johor Darul Ta'zim (JDT).

Penjualan tiket secara online mula dijual menerusi laman web www.tickethotline.com.my bermula pada Rabu ini dengan pembeli boleh menebus tiket bermula pada Khamis di Stadium Putra, Bukit Jalil.

Menurut Pengerusi Jawatankuasa Perlawanan Final Piala Malaysia, Datuk Afandi Hamzah dalam Mesyuarat Jawatankuasa Pengelola Perlawanan akhir hari ini penjualan tiket di kedua-dua negeri akan mula dijual pada Khamis ini dengan cara jualan akan diagihkan di setiap daerah.

Dari sudut keselamatan, seramai 2,500 anggota polis akan ditempatkan pada perlawanan itu nanti.

"Tidak akan ada penjualan tiket di kaunter di perkarangan Stadium Nasional, Bukit Jalil menjelang dan pada hari perlawanan Sabtu ini," kata Afandi.

Stadium Bukit Jalil dijangka sesak kerana bukan saja final Piala Malaysia akan dijalankan, namun satu majlis iaitu Perhimpunan Anak-Anak Sarawak turut akan dijalankan pada hari terbabit.

Sumber : HARIAN METRO


0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90