Top Ad 728x90

Fahrin Ahmad Berkahwin Dengan Pramugari

Fahrin Ahmad Berkahwin Dengan Pramugari


Pelakon Fahrin Ahmad, 36, selamat bergelar suami kepada seorang pramugari, Elena Hani Eleas, 37, dengan sekali lafaz kira-kira pukul 10.40 pagi, Sabtu 9 Mei 2015. Majlis pernikahan itu berlangsung di Pusat Konvesyen Sime Darby, Kuala Lumpur.

Fahrin Ahmad dan Elena dinikahkan oleh Pegawai Pendaftar Nikah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Hazman Hashim dan pengantin perempuan diwalikan oleh ayahnya, Eleas Hashim.

Fahrin menyerahkan mas kahwin berjumlah RM80 dan sebentuk cincin manakala wang hantaran dirahsiakan jumlahnya. Bagaimanapun pasangan pengantin itu tidak menghadiahkan sebarang dulang hantaran.

Pada majlis itu, seramai 300 tetamu hadir menyaksikan pernikahan termasuklah ahli keluarga kedua-dua belah pihak dan wakil media.

"Alhamdulillah, akhirnya saya berkahwin dengan seorang wanita yang sangat memahami diri ini. Moga tanggungjawab sebagai ketua keluarga dapat saya laksanakan dengan baik. Doakan perkahwinan kami kekal hingga akhir hayat. Amin," katanya.

Mereka pernah menuntut dalam kursus sama di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam. Elena yang berkelulusan Sarjana Muda Undang-Undang itu kini bertugas sebagai Ketua Pramugari syarikat penerbangan antarabangsa Emirates Airlines.
 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90