Top Ad 728x90

,

AirAsia Tawar Tiga Juta Tempat Duduk Percuma

AirAsia Tawar Tiga Juta Tempat Duduk Percuma


Promosi tempat duduk percuma AirAsia  kembali lagi dengan tiga juta tempat duduk ditawarkan untuk penerbangan AirAsia dan AirAsia X terpilih di seluruh rangkaian laluan syarikat penerbangan itu.

Promosi tambang termasuk semua itu dari serendah RM9.54 termasuk cukai dan fi sehala.

"Tempat duduk percuma kami kembali lagi dan kami berharap lebih ramai akan mengambil peluang ini untuk melakukan perjalanan dan meneroka tempat baharu.

"Ini merupakan waktu yang sesuai untuk pengguna kami merancang percutian dan perjalanan mereka untuk tahun depan," kata Ketua Pegawai Komersial Kumpulan  Siegtraund Teh dalam kenyataan pada Ahad.

Bagi promosi tersebut, pengguna hanya perlu membayar cukai dan fi yang dikenakan manakala tempat duduk adalah percuma.

Tempat duduk promosi ini sedia untuk tempahan dari 22 Jun hingga 28 Jun, 2015, bagi perjalanan dari 15 Feb hingga 31 Ogos, 2016.

Tempat duduk percuma itu untuk pelbagai destinasi domestik dan antarabangsa dari Kuala Lumpur dan hab lain AirAsia di Pulau Pinang, Johor Baharu, Kota Kinabalu dan Kuching.

Promosi tambang termasuk semua serendah RM129 sehala juga boleh didapati untuk destinasi seperti Perth, Melbourne, Chengdu, Seoul dan Tokyo.

Pengguna juga boleh menikmati kemewahan pada harga berpatutan dengan Kelas Perniagaan AirAsia X yang menawarkan tambang termasuk semua dari serendah RM699 sehala ke Perth, Xi'an, Taipei, Osaka dan Colombo dari Kuala Lumpur.

Promosi tempat duduk percuma ini boleh didapati dalam talian di www.airasia.com, aplikasi mudah alih AirAsia di iPhone dan peranti Android, dan juga laman web mudah alih AirAsia di mobile.airasia.com.

Promosi tersebut menawarkan Penebusan Keutamaan bagi Ahli Kesetiaan BIG AirAsia pada hari ini, sehari awal sebelum promosi Tempat Duduk Percuma itu ditawarkan kepada umum..

Program kesetiaan global AirAsia BIG akan menawarkan penebusan penerbangan dari 0 Mata BIG untuk sehala ke destinasi terpilih sepanjang promosi Tempat Duduk Percuma ini.

Ahli dengan Mata BIG yang tidak mencukupi juga boleh memilih untuk membayar dengan Mata BIG dan pilihan Tunai atau memindahkan mata kepada atau daripada rakan-rakan dan keluarga yang merupakan ahli BIG.

Ahli BIG juga boleh menggunakan Mata BIG untuk menebus hidangan dalam penerbangan dan bagasi.
 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90