Top Ad 728x90

Mini Low Yat di bangunan Mara

‘Mini Low Yat’ di bangunan Mara


Majlis Amanah Rakyat (Mara) mahu mewujudkan sebuah pusat menjual barangan teknologi maklumat (IT) yang boleh dipanggil sebagai ‘Mini Low Yat’ di bangunan Majlis Amanah Rakyat (Mara), Kuala Lumpur.

Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, pusat yang akan dibina di tingkat tiga bangunan itu bagaimanapun dikhususkan untuk peniaga bumiputera sahaja.

“Kita bercadang menjadikan tingkat tiga kompleks beli-belah Mara ini sebagai pusat jualan produk IT seperti telefon, komputer dan sebagainya. Kita akan segerakan pembinaannya,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Salam Aidilfitri Mara 2015.

Pusat itu akan mencontohi Plaza Low Yat yang terletak di Jalan Bintang, Bukit Bintang di sini yang dicatatkan dalam Malaysia Book of Records sebagai pusat beli-belah IT terbesar di negara ini pada tahun 2009.

- Kosmo!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90