Top Ad 728x90

,

Cara Tuntutan Bayaran Balik Tiket Rayani Air

Syarikat penerbangan patuh syariah pertama Malaysia, Rayani Air kini mula melakukan bayaran balik kepada penumpang berikutan penggantungan operasi yang diumumkan syarikat itu pada 9 April 2016 (Isnin).

Pemiliknya, Ravi Alagendrran berkata, pihaknya sedang berusaha untuk membuat bayaran balik bermula 11 April 2016 bagi tiket yang telah ditempah penumpang sebelum ini.

Kami telah mula melakukan proses bayaran balik kepada penumpang pagi ini (Isnin). Penumpang-penumpang yang telah membuat tempahan tiket boleh datang ke pejabat kami di Shah Alam untuk mendapatkan bayaran balik.

Kami mohon maaf di atas sebarang kesulitan. Kami akan cuba menyelesaikan perkara ini.

Sementara itu, Ravi dalam satu kenyataan di Facebook pada Isnin berkata, pihaknya sedang berusaha keras untuk menyelesaikan urusan dalaman bagi memastikan Rayani Air kembali beroperasi.

Beliau turut memohon maaf kepada para penumpang yang terjejas akibat masalah yang dihadapi syarikat penerbangan itu.

Kami memahami agenda rancangan dan jadual anda (penumpang) terganggu, kami memohon maaf. Kami akan membalas setiap emel berhubung pertanyaan dan bayaran balik anda, katanya sambil menambah Rayani Air menghargai kerjasama dan sokongan dari semua penumpang.

Selain mendapatkan bayaran balik di pejabat operasi di Shah Alam, sebarang pertanyaan juga boleh dibuat dengan menghubungi pusat panggilan di 03-27214925 atau emelkan ke info@rayaniair.com

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90