Top Ad 728x90

Aplikasi Jual Beli Hartanah Gowu



Platform perniagaan hartanah dalam talian, Gowu Portal Sdn Bhd, melancarkan aplikasi mudah alih dikenali sebagai 'Gowu', untuk memudahkan penjualan dan pembelian hartanah di negara ini.

Ketua Pegawai Eksekutif, Kenneth Gan berkata 'Gowu', merupakan yang pertama seumpamanya di Malaysia, menghimpunkan pembeli, pelabur, ejen, agensi dan pemaju hartanah di bawah satu bumbung.

"Aplikasi itu bukan hanya dapat menjimatkan masa pihak berkenaan malah menjamin persekitaran selamat untuk semua pembayaran dilakukan melalui aplikasi ini.

"Justeru itu, kami bekerjasama dengan rakan kongsi yang pakar meliputi bidang perundangan, kewangan dan industri hartanah untuk mencapai sinergi serta keberkesanan optimum sepanjang proses penjualan dan pembelian," katanya kepada pemberita selepas pelancaran 'Gowu' di sini, Khamis.

Bagi melangkah maju, syarikat itu merancang untuk meningkatkan rangkaian perkhidmatan termasuk pengurusan aset, penyedia penyelenggaraan dan perkhidmatan ubah suai kediaman, kata Gan.

'Gowu' boleh dimuat turun secara percuma melalui Apple Apps Store dan Google Play.

- Bernama

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90