Top Ad 728x90

,

Bayi ditemui berhampiran masjid bersama sekeping nota


Seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan ditemui dalam sebuah kotak berhampiran Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati.

Difahamkan, jemaah yang mengunjungi masjid berkenaan untuk menunaikan solat Maghrib menemui bayi itu kira-kira pukul 7 malam.

Sekeping nota bertulisan tangan turut ditemui bersama bayi malang yang hanya dibalut dengan kain batik bersama patung mainan.

Dipercayai nota itu ditulis oleh ibu bayi berkenaan dan turut menyatakan bayi tersebut dilahirkan kelmarin.

“Assalamualaikum. Jika anda membaca nota ini, bayi ini dilahirkan pada 21 November 2016. Tindakan saya terhadap bayi ini adalah bukan saya tidak mahu tetapi saya tidak mampu.

“Jadi saya ingin memberi rezeki saya kepada mereka yang lebih layak dan mampu. InsyaAllah jika punya jodoh kita akan berjumpa. I love you,” menurut nota yang ditemui bersama bayi tersebut.

Penemuan bayi comel itu mendapat perhatian selepas beberapa keping gambar bayi bersama nota berkenaan dikongsi oleh pengguna laman sosial.

- Kosmo!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90