Top Ad 728x90

,

Gadis Penjual Aiskrim di Langkawi

Gadis Penjual Aiskrim di Langkawi



Bagai tak percaya apabila seorang gadis cantik tanpa segan silu sanggup menunggang motosikal, meredah kawasan kampung semata-mata mahu menjual ais krim.

Disebabkan wajahnya yang cantik itu, gambar dan videonya sedang menjual ais krim kepada kanak-kanak di kawasan kampung telah menjadi tular di media sosial.

Selain memuji anugerah yang diberikan kepada gadis berkenaan, netizen juga nampaknya senang dengan gaya bersahaja si penjual ais krim ini yang tidak memilih pekerjaan dalam mencari rezeki halal.

Difahamkan, gadis ini adalah pelajar Universiti Putra Malaysia (UPM) dan sering menjual ais krim di sekitar Langkawi, termasuklah di majlis-majlis kenduri kahwin ketika cuti semester.

Tidak hanya dia seorang, bapa dan adik-beradiknya juga dikatakan melakukan pekerjaan yang sama. Disebabkan wajahnya yang cantik juga, maka ramailah netizen yang nakal cuba mengusiknya.

- mSTAR

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90