Top Ad 728x90

, ,

Astro beri Saluran Percuma Menang Putra Brand Awards 8 tahun berturut-turut

Anugerah Putra Brand 2017



Astro Malaysia Holdings Berhad (Astro) akan memberikan semua saluran percuma, selain  saluran sukan premium dan Pay per View di Astro dan Astro Go, kepada pelanggannya bermula 3-19 November ini.

Ia susulan kemenangan Astro dalam kategori Media dan Rangkaian pada Anugerah Putra Brand 2017 yang berlangsung malam ini.

Ini adalah kali ke lapan Astro memenangi anugerah jenama terbaik untuk kategori yang sama.

Menurut Ketua Pegawai Digital dan Pemasaran Astro, Ridhuan Sidek anugerah itu akan meningkatkan lagi komitmen Astro untuk memberikan kandungan terbaik kepada pelanggannya.

Tambahnya, Astro akan meneruskan transformasi yang dilakukan dan menjadikan kepuasan pelanggan sebagai sasaran utamanya bergerak ke hadapan.

Anugerah tersebut disampaikan di Hotel Majestic, Kuala Lumpur, dan turut dihadiri tokoh perniagaan, pemasaran dan pengiklanan dari jenama terbaik Malaysia.

Anugerah Putra Brand 2017 merupakan anugerah yang mengiktiraf jenama terkemuka di Malaysia dan dianjurkan oleh Persatuan Ejen-ejen Pengiklanan Bertauliah Malaysia (4As).

Ia mengukur jenama menerusi faktor termasuk keinginan pengguna untuk membeli produk dan perkhidmatan serta rekomendasi kepada rakan dan keluarga.

Pemenang dipilih berdasarkan tinjauan yang dilakukan ke atas 6,000 pengguna di Malaysia.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90