Top Ad 728x90

,

Bjak.my terima pengiktirafan platform pembaharuan insurans terbesar negara

Insurans bjak.my

 

Syarikat insurans mengiktiraf Bjak.my sebagai saluran perbaharui cukai kendaraan terbesar di Malaysia.

Bjak.my adalah platform pertama di negara ini yang menyediakan perkhidmatan perbandingan insurans dan takaful kenderaan dengan kerjasama lebih daripada 10 syarikat insurans serta pengendali takaful terkemuka seperti Pacific & Orient, Allianz, Takaful Malaysia, Zurich Takaful, MSIG dan Liberty.

Pelanggan yang menggunakan perkhidmatan Bjak.my dapat melakukan penjimatan antara RM50 sehingga RM450 bergantung kepada premium asas yang dipilih melalui perbandingan harga dilakukan.

Dengan perbezaan variasi premium sehingga 40 peratus di antara syarikat insurans, Bjak.my telah membantu rakyat Malaysia melakukan penjimatan sehingga RM30 juta dalam enam bulan terakhir.

Pandemik COVID 19 pula menyaksikan peningkatan sehingga tiga juta pengguna berdaftar Bjak.my

Ketua Pegawai Teknologi Bijak, Sujen Sathiyanathan, yang juga bekas pekerja Google Mountain View, California, berkata Bjak.my disokong oleh syarikat insurans terkemuka dengan lebih 15,000 sebut harga setiap hari.

"Kami melalui banyak halangan dan melakukan pelbagai percubaan untuk berada pada tahap tertinggi hari ini, bagi memberikan rakyat Malaysia keperluan insurans yang selamat, mudah dan senang diakses", katanya.

Kadar kejayaan tinggi penting untuk mempercepat penerimaan servis insurans dalam talian oleh semua kenderaan, tanpa mengambil kira usia kenderaan, model, dan jenis pemilik.

Pengurus Operasi Bjak.my, Khadira Ghalib pula berkata, dengan menggunakan kelebihan dan kemudahan automatik, penyelesaian pembayaran bersepadu serta platform tuntutan dalam talian, Bjak.my dapat memudahkan proses pembaharuan insurans kenderaan melalui inovasi digital.

Tanpa perlu memuat turun sebarang aplikasi, Bjak.my adalah platform paling ideal untuk membuat perbandingan harga insurans.

Pengguna boleh membuat perbandingan harga untuk 10 jenama sekaligus melalui saluran pilihan, sama ada WhatsApp atau e-mel dalam masa tiga minit.Lebih daripada 10 jenama boleh dibandingkan. 

Layari Bjak.my untuk maklumat lanjut.

 

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90