Top Ad 728x90

, ,

Ramai pengguna pilih aplikasi Waktu Solat Malaysia

 

Lebih 80,000 pengguna dilapor memuat turun aplikasi Waktu Solat Malaysia dalam tempoh sebulan.

Aplikasi yang dibangunkan syarikat tempatan, REV Media Group (RMG) itu mula menjadi pilihan selepas pengguna dikejutkan dengan krisis penjualan data kepada pihak ketiga melibatkan Muslim Pro.

RMG dalam kenyataannya berkata, pengguna Waktu Solat Malaysia tidak perlu bimbang kerana data pengguna dilindungi dan dijamin selamat.

Malah, segala kandungan yang dimuatkan dalam aplikasi mesra pengguna itu juga berkualiti dan diambil daripada E-solat Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Selain menjadi sumber rujukan waktu solat dan arah kiblat, aplikasi itu mengandungi lebih 12 ciri keseluruhan yang memberi fokus kepada panduan solat, wuduk dan doa harian.

Bagi pengguna yang sering ke luar negara, anda tidak perlu risau kerana aplikasi ini boleh dimuat turun dan digunakan di seluruh dunia serta ia ditetapkan ke perubahan lokasi secara automatik.

Sehingga kini, Waktu Solat Malaysia mempunyai lebih daripada 1.8 juta pengguna aktif setiap bulan dengan rekod terkumpul melebihi 5.8 juta muat turun.

Pengguna boleh memuat turun aplikasi ini menerusi App Store dan Google Play.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90