Top Ad 728x90

, ,

JAWATAN KOSONG DI SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PELAJARAN MALAYSIA (SPP)

jawatan kosong spp

 

 


Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia 

Jawatan: 

 - Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (DH41) 

- Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (DH29) 

 Maklumat jawatan: http://www.spp.gov.my/home.php 

Untuk memohon, layari: http://www.elx.gov.my T

arikh Tutup: Dibuka sepanjang masa (Pengambilan pertama : Akhir Julai 2008)

5 Comment:

  1. Cik Nur : saya tidak berapa jelas tentang cara permohonan jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (DH41) di Laman JobsMalaysia. Apakah yang perlu saya lakukan untuk memohon? Sebelum ini saya telah menanda pada kotak ruangan memohon untuk jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (DH41) SPP dan status semasa saya adalah 'memohon'. Adakah nama saya telah disenaraikan memohon untuk sebarang jawatan untuk Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (DH41) atau sebaliknya? Adakah saya perlu membuat apa-apa proses lagi untuk memohon? Mohon jawapan dari pihak MyAdha

    BalasPadam
  2. perkara seperti ini berlaku juga kepada saya. saya tertanya-tanya adakah saya tidak tersenarai dlm permohonan tersebut? adakah permohonan saya telah ditolak oleh pihak SPP?
    kalau ditolak kenapa tidak dinyatakan status kesahihannya?
    Mohon sebarang respons yang baik. Amin...

    BalasPadam
  3. kpli dh tak di keluar kan ka untuk student yang tak amik bidang pendidikan masa diploma

    BalasPadam
  4. Nama:Roshaslina binti Che Awang
    Pertanyaan saya ialah:
    Saya baru hendak mendaftar sebagai pencari kerja. saya telah isi pendaftaran secara online. sy telah masukkan ic seperti biasa dan mengisi pada bahagian pertama iaitu profil am. setelah siap isi dan hantar ianya tidak berjaya kerana keluar medan bertanda * bg NEGERI dan BAHAGIAN/DAERAH tidak terisi. sedangkan pada petak tersebut terdapar - dimana saya tidak dapat mengisinya. Apa yang boleh saya lakukan bagi membolehkan pendaftaran sy berjaya.

    BalasPadam
  5. Cik Nur - Ya, jika telah menanda pada kotak memohon di web Jobsmalaysia, secara automatik akan dimasukkan ke dalam sistem permohonan.

    Untuk memastikan permohonan, sebaiknya hubungi pihak SPP melalui telefon untuk semakan.

    Roshaslina binti Che Awang - mungkin ada masalah dengan sistem atau talian internet saudari perlahan. Cuba di lain masa dan pastikan medan borang itu betul-betul keluar sebelum mengisi.

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90