Selamat Berjaya kepada semua calon Peperiksaan Pegawai Gred 41 & PTD - SPA

Selamat berjaya diucapkan kepada semua calon Peperiksaan Pegawai Gred 41 & PTD - SPA yang akan menduduki peperiksaan tersebut pada 10 APRIL 2010 nanti. Terima kasih diucapkan kepada calon yang telah membeli pakej panduan peperiksaan Gred 41 SPA.

Pada 10 April 2010 (Sabtu) nanti, anda hendaklah membawa Surat Panggilan Peperiksaan (samaada surat yang diterima atau yang dicetak dari web SPA), Kad Pengenalan (MyKad), Pen, Pensel 2B, Pemadam Getah, Pemadam Cecair dan pembaris. Kalkulator TIDAK PERLU DIBAWA & TIDAK DIBENARKAN. Mulai tahun ini, pihak SPA menghendaki anda membawa bersama salinan sijil ijazah (skrol), transkrip dan sijil SPM yang telah disahkan semasa peperiksaan itu nanti.

Bagi sesiapa yang belum mendapatkan Pakej Panduan Peperiksaan Gred 41 & PTD ini, anda masih mempunyai masa sehingga 7 APRIL 2010untuk mendapatkannya. Ini kerana jualan pakej tersebut akan dihentikan pada 8 APRIL 2010 nanti.

Anda boleh mendapatkan Pakej Peperiksaan Gred 41 dengan harga RM40 dengan mengikuti langkah berikut:

1. Masuk ke laman web melalui link berikut:

2. Klik "Klik Di Sini Untuk Membeli" yang terletak bahagian bawah sekali web.

3. Masukkan wang / bank in mesin deposit / transfer online @ ATM ke akaun bank yang telah dinyatakan.

4. Isi "Borang Pengesahan Pembayaran" dengan lengkap. Bukti Pembayaran hendaklah ditulis dengan NAMA BANK, TARIKH & MASA BAYARAN. Klik "Hantar Borang" apabila semua maklumat telah diisi.

5. Tunggu e-mail daripada Team PTD (biasanya akan diterima pada hari yang sama bayaran dibuat). Selepas itu, anda sudah boleh download 11 e-book Panduan melalui maklumat yang dinyatakan di dalam e-mail.

* BONUS menanti kepada SEMUA pembeli yang membuat pembelian melalui blog MY ADHA & MY KERJAYA. Bonus akan diberikan selepas 10 APRIL 2010. 15 pembeli bertuah akan menerima wang tunai RM10 setiap seorang. Sila pastikan anda membuat pembelian melalui link : http://www.tipsptd. com/index. php?ref=my
(Nama anda akan secara automatik masuk ke senarai pembeli MY ADHA & MY KERJAYA)

Akhir kata, Selamat Berjaya untuk semua calon. Mungkin rezeki anda tahun ini untuk bergelar "Pegawai Kerajaan Gred Professional" .


Next Post Previous Post
2 Comments
  • Gap5131
    Gap5131 Rabu, 21 April 2010 pada 3:06:00 PTG SGT

    muhammad abdul ghaffur, nak tanya pasal bonus rm 10 untuk 15 pembeli bertuah sebab saya beli melalui link myadha huhuhu maaf bertanya k

  • MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN)
    MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN) Rabu, 21 April 2010 pada 3:16:00 PTG SGT

    terima kasih kerana bertanya
    pemilihan pembeli bertuah akan dibuat sedikit masa lagi
    diharap bersabar ya

Add Comment
comment url