Top Ad 728x90

5 Perkara Isteri Bosan Semasa Hubungan Kelamin

Hubungan seksual bersama pasangan anda bukan sekadar pelepas nafsu semata-mata malahan ia lebih dari itu. Ia bagai simbol kasih sayang antara dua insan yang hatinya penuh dengan perasaan cinta. Namun demikian, aktiviti yang seronok ini juga boleh membosankan isteri anda. Ada beberapa perkara yang boleh membangkitkan bosan isteri anda. Perhatikan perkara tersebut dan elakkannya agar hubungan sentiasa mesra dan indah.

Meminta izin
Jangan sesekali anda meminta izin secara langsung dan terbuka jika ingin berhubungan intim dengan isteri. Sebagai seorang suami, anda seharusnya mengetahui kehendak isteri hanya dengan merenung tajam atau memberi sedikit sentuhan. Anda hanya perlu memberi isyarat untuk isteri anda. Apabila isteri menerima dan memberi tindak balas terhadap isyarat anda, itu bermakna sebenarnya dia juga menginginkan yang sama. Namun jika sebaliknya anda mungkin boleh batalkan hasrat tersebut.

Mudah dijangka
Jika anda telah lama membina hubungan dan nampaknya hubungan tersebut tidak semesra dan sehangat ketika pertama kali bercinta maka anda perlu lakukan sesuatu untuk menghangatkan kembali kemesraan yang makin hambar tersebut. Jangan takut untuk memcuba sesuatu perkara baru yang boleh dinikmati bersama. Misalnya jika pada kebiasaannya anda menghabiskan masa 15 minit untuk foreplay cubalah tambah masa tersebut menjadi 25 minit misalnya untuk menambahkan kemesraan suami isteri. Sudah pasti sidia akan menghargai usaha anda yang tidak pernah putus asa itu.

Hubungan intim tanpa kemesraan
Sebahagian besar wanita akan setuju dengan kenyataan ini bahawa hubungan intim tanpa kemesraan sememangnya menjemukan. Tiada seorang pun wanita yang mahukan layanan dingin tersebut. Jadi walaupun anda kepenatan berilah sedikit tolak ansur, cuba tanyakan khabar dan ucapkan kata-kata cinta yang hangat ke telinganya. Biarlah terpaksa memendamkan seketika hasrat yang terpendam di jiwa, isteri anda sebenarnya perlukan lebih dari itu. Perlakuan seksual tanpa cinta bagai kopi tanpa gula. Tatap matanya dalam-dalam anda pasti melihat keikhlasan dan kepuasan yang tidak ternilai dalam diri seorang wanita.

Sentiasa bermesra di tempat yang sama
Bercinta dan berhubungan intim sepanjang masa di tempat tidur pasti membosankan bagi kedua-dua pihak. Tidak ada salahnya untuk menukar lokasi untuk mencari keseronokkan yang boleh membuatkan anda dan isteri berfantasi hebat. Bilik mandi, meja makan di dapur, di dalam kereta atau mungkin sahaja di lokasi yang tidak terfikir saat dan ketika ini mampu memberi hasil yang hebat. Namun pastikan ia semestinya bebas dari gangguan dan penglihatan sesiapapun.

Mulut becok atau terlalu pendiam
Terlalu banyak bercakap atau mengulangi kata-kata tertentu pasti membosankan pasangan yang mendengar. Namun jika anda terlalu pendiam juga sebenarnya memberikan kesan yang sama. Cubalah untuk bersikap sederhana, berkata-kata bila perlu dan tidak terlalu membebel ketika mahu berhubungan intim kerana ini akan merosakkan ghairah isteri anda. Memilih kata-kata tepat dan hangat mampu membuat anda dan isteri semakin hangat bercinta

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90