Top Ad 728x90

,

Mazra Ayu Ramli - Usahawan tudung online


Kegemaran membeli tudung secara online telah membuka hati Mazra Ayu Ramli,29, untuk menceburi perniagaan ini. Walaupun ia hanyalah pekerjaan sampingan yang diusahakan bersama suami tercinta, Syariman Rahmat melalui blog tetapi sambutan yang diberikan pelanggan amat menggalakkan.

Jelas ibu muda ini, pada peringkat permulaan dia hanya menjual selendang sahaja, tetapi apabila mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pelanggan dia mula menjual tudung siap pakai syria dan denim.

Menurutnya, tudung yang menggunakan material denim paling mendapat sambutan pada waktu ini kerana ia selesa dan sesuai digayakan dengan pelbagai jenis pakaian.

Jelas beliau, tudung yang diperolehinya di sekitar Kuala Lumpur dan juga Kelantan turut mendapat sentuhan rekaan daripada daya imaginasinya sendiri.

"Kebanyakan tudung turut mendapat sentuhan reka bentuk berdasarkan kesesuaian dan permintaan pelanggan di samping penggunaan fabric lycra, denim, cotton velvet dan T-shirt yang berkualiti tinggi," katanya yang memulakan perniagaan tersebut sejak tiga tahun lalu.

"Terdapat hampir 40 jenis rekaan tudung dengan pelbagai corak ataupun kosong dengan gabungan warna yang menarik dalam bentuk 'U' mahupun 'V' dipamerkan di dalam blog," katanya.

Ditanya rahsia sambutan menggalakkan daripada pelanggan jelasnya, kualiti menjadi keutamaannya. Dia juga memastikan setiap tudung yang dijual adalah rekaan terbaru dan masih belum diketengahkan.

Selain gambar-gambar yang diletakkan di dalam blog juga sangat menarik dan sentiasa dikemas kini, beliau juga menunjukkan demonstrasi cara-cara memakai selendang.

Sebarang maklumat mengenai rangkaian tudung ini, sila layari miastuffz.blogspot.com atau facebook miastuffz.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90