Top Ad 728x90

Calon Peperiksaan PMR 2011 Diingatkan Rujuk Jadual Peperiksaan

Lembaga Peperiksaan mengingatkan semua calon Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) agar merujuk jadual waktu peperiksaan bagi mengetahui masa peperiksaan serta arahan dan amaran yang perlu dipatuhi semasa peperiksaan berlangsung.

Menurut kenyataan lembaga tersebut, jadual waktu peperiksaan PMR telah diedarkan ke sekolah dan boleh juga dimuat turun dari laman sesawang Lembaga Peperiksaan, http://www.moe.gov.my/lpm.

Pada tahun ini, seramai 481,147 orang calon telah mendaftar untuk menduduki peperiksaan bertulis PMR yang akan berlangsung pada 4,5,6,10 dan 11 Okt.

Seramai 35,190 petugas peperiksaan dilantik bagi memastikan peperiksaan tersebut berjalan lancar manakala 3,521 pusat peperiksaan akan dibuka di seluruh negara.

Lembaga Peperiksaan juga mengingatkan calon agar membawa kad pengenalan masing-masing ketika peperiksaan tersebut berlangsung bagi memastikan pengurusan dan pengendalian peperiksaan berjalan dengan lancar.

- BERNAMA

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90