Top Ad 728x90

, ,

PTPTN Tawar RM100,000 Bagi Hadiah Pertama Peraduan Simpanan Bonanza SSPN-i

Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) menawarkan wang tunai bernilai RM100,000 bagi hadiah pertama Peraduan Simpanan Bonanza Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSPN-i).

Wang tunai tersebut akan dikreditkan terus ke akaun SSPN-i pendeposit bertuah sebagai penambahan deposit dan ianya boleh digunakan untuk tujuan pendidikan tinggi pada masa hadapan, kata PTPTN dalam satu kenyataan di sini, Rabu.

PTPTN berkata peraduan yang dianjurkan bagi mempromosi serta menggalakkan penabungan SSPN-i itu terbuka kepada semua pendeposit sama ada yang membuka akaun baharu mahupun yang membuat penambahan deposit SSPN-i melalui Bank Islam sekurang-kurangnya RM100 sepanjang tempoh promosi.

"Peraduan juga terbahagi kepada dua siri promosi iaitu siri pertama bermula dari 23 Jun hingga 22 September depan manakala siri kedua dari 23 September hingga 23 Disember ini.

"Tarikh cabutan bagi siri pertama pula adalah pada 1 Oktober sementara cabutan bagi siri kedua akan diadakan pada 31 Disember tahun ini," kata kenyataan itu.

Bagaimanapun bagi melayakkan pendeposit menyertai paraduan ini, mereka dikehendaki mengekalkan deposit untuk tempoh 30 hari sehingga tarikh akhir setiap siri cabutan.

Kenyataan juga menyebut pendeposit bertuah di tempat kedua pula akan memenangi wang tunai bernilai RM10,000 manakala bagi tempat ketiga seramai 20 pendeposit akan dipilih untuk menerima RM1,000 setiap seorang.

Maklumat lanjut peraduan simpanan bonanza boleh diperoleh melalui portal rasmi PTPTN di www.ptptn.gov.my.

- BERNAMA

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90