Top Ad 728x90

Aaron Aziz Sertai 'Oh My English'

Aaron Aziz Sertai 'Oh My English'


Pelakon popular Aaron Aziz menerima tawaran untuk menyertai siri sitkom Oh My English! selepas diminta anak-anaknya.

Aaron, 33, berkata, ketiga-tiga anaknya sering mempersoalkan mengapa dia tidak mahu berlakon dalam sitcom tersebut.

"Mereka memang peminat siri Oh My English!, mereka suka watak-watak dalam drama tersebut sehingga sering kali meminta agar saya menyertainya.

"Saya sudah jelaskan kepada mereka tidak semua drama atau filem perlukan saya," ujarnya pada perlancaran drama Oh My English!, baru-baru ini.

Pelakon berasal Singapura ini mempunyai tiga cahaya mata hasil perkongsian hidup bersama Diyana Halik, iaitu Danish Anaqi, 8, Dwi Ariana, 6 dan Dahlia Arissa, yang berusia dua tahun.

Tambahnya, ketika mendapat tawaran menyertai musim kedua siri itu, dia tidak berfikir panjang untuk menerimanya selain berjanji untuk membawa anak-anak bertemu para pelakonnya.

"Selama ni saya banyak berlakon untuk tontonan golongan dewasa dan kali ini peluang saya untuk menghiburkan golongan kanak-kanak pula.

"Anak-anak saya adalah yang paling teruja mendengar berita ini. Mereka minat dan nak jumpa Lisa Surihani dan Jibam", ujarnya.

Sitkom berkonsepkan pendidikan Oh My English! Musim ke-2 akan disiarkan pada setiap Ahad pukul 7.30 malam bermula 31 Mac ini menerusi Astro TVIQ (saluran 610) dan Astro Mustika HD (saluran 134).

Aaron memengang watak sebagai Cikgu Malik iaitu cikgu pendidikan Jasmani yang juga karekter baru untuk musim kedua itu.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Tiz Zaqyah, Zain Saidin, Lisa Surihani, Adibah Noor, Harus Salim Bachik, Rozita Che Wan, Izzara Aishah dan Nur Fazura.

- mSTAR 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90