Top Ad 728x90

,

Bank Islam lancar Kad Debit-i VISA Bank Islam Team Harimau

Bank Islam lancar Kad Debit-i VISA Bank Islam Team Harimau


Bank Islam (M) Bhd, anak syarikat BIMB Holdings Bhd, menyasarkan 300,000 pemegang kad debit-i Harimau Malaya baharu dalam tempoh 12 bulan akan datang.
  
Pengarah Pembangunan Perniagaannya, Khairul Kamarudin berkata sasaran ini adalah sejajar dengan 1.3 juta pelanggan kad debit-i yang sedia ada.
  
"Terdapat peningkatan yang memberangsangkan untuk mempromosikan transaksi tanpa tunai di Malaysia dan Bank Islam menggunakan strategi kad jenama bersama ini untuk menggalakkan segmen pasaran yang lebih muda untuk menggunakan kemudahan ini," kata beliau kepada pemberita pada sidang akhbar bersama dengan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) di Kelana Jaya.







Kad Debit-i Visa Bank Islam telah direka bukan sahaja membolehkan peminat Harimau Malaya dan Harimau Muda untuk menunjukkan kesetiaan mereka kepada pasukan tersebut, malah juga menikmati beberapa faedah yang menarik, katanya.
  
Antara kelebihan kad tersebut adalah penerimaan yang luas di lebih 29 juta rangkaian perniagaan dan pembekal servis Visa di seluruh dunia, kemudahan pembayaran terus dari akaun simpanan/semasa, kemudahan pengeluaran tunai di lebih 1.4 juta ATM VisaPlus dan kemudahan melaksanakan transaksi akaun tabung haji.
    
Kad Debit-i Bank Islam Team Harimau adalah berasaskan konsep Ujrah yang merupakan suatu pembayaran untuk penggunaan perkhidmatan yang diberikan oleh suatu pihak lain.
  
Bank Islam (M) Bhd ditubuhkan pada 1983 sebagai Bank Islam pertama di Malaysia dan sehingga kini mempunyai 129 cawangan dan lebih daripada 1000 terminal layan diri di seluruh negara.



Laman Web Bank Islam : http://www.bankislam.com.my

- BERNAMA


http://www.sinarharian.com.my/bank-islam-sasar-300-000-pendaftaran-ahli-kad-debit-i-1.162507

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90